• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

laurentiu0250

  • Membru din 16.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 154 in total
  • Eu astept ca Raikkonen sa aibe o cursa fara probleme pentru a-mi face o parere despre potentialul cat mai real al Ferrari...nu imi fac sperante prea mari pentru o lupta directa cu Mercedes,dar nu este nici exclus...cu conditia sa dezvolte suficient de rapid...daca mai au atata potential de dezvoltare incat se apropie si mai mult de ei !?
    Hamilton, pole position pe ploaie în Malaysia! Vettel îl învinge pe Rosberg şi va pleca al doilea
  • Ciudat,spun ca sunt ok la start,dar acolo sunt multe variabile si nu intotdeauna pot avea castig de cauza,sanse mari sa acroseze sau sa fie acrosati.La fel in virajele rapide,pot fi ok,dar un circuit nu e compus doar de viraje rapide,dovada ca in prima cursa nu au avut nici o sansa sa se apropie de cei din fata!In schimb au probleme cu viteza pe liniile drepte si stabilitatea pe franare,cel putin...! Facand o gluma dureroasa,acest monopost,in acest moment,are cea mai buna performanta cand...sta pe loc !!!???
    Ferrari: "Punctele noastre slabe sunt viteza pe liniile drepte şi stabilitatea"
  • Vor fi multe contestatii,suntem abia la inceput !Legat de acest caz...posibil ca argumentul sa fie celebrul :"componenta sau componente cu rol aerodinamic care nu au voie sa se afle in miscare sau sa poata fi deplasat(e) mai mult de.....",am incercat sa reproduc franturi din memorie legate de unele contestatii din trecut,ceva ce suna muuuult mai tehnic si intortochiat in regulament :))) !Poate sunt portite…probabil ?!
    McLaren a introdus la Jerez o suspensie spate inovatoare
  • Nu toate solutiile care sunt diferite sau "altfel" decat ale celorlanti au ca si efect,un rezultat determinant.In ultimii ani la RBR nu iesea in evidenta ceva radical diferit constructiv,(vizual),cu toate astea....am vazut ce diferente au inregistrat (plecand de la premiza ca au fost in legalitate)!As spune ca solutiile total diferite sau "inovatoare",cel putin cele vizibile,au avut o rata a succesului destul de scazuta,in primele lor aplicatii,poate chiar sezoane...s-a demonsrat asta pe parcursul anilor: DRS,dublu DRS,F-duct…etc.Vedem...sunt multe necunoscute,complexitatea este atat de mare si raprtul de potrivire a tuturor componentelor atat de fragil,incat prevad schimbari continue si dramatice ale monoposturilor,chiar si pana la jumatatea sezonului 2014 !Personal prefer 3 chiar 4 echipe care sa poata concura pentru castigarea fiecarei curse din anul acesta,si nu numai,prefer un "nou inceput"...o "era" mai spectaculoasa a F1,asta incluzand si rolul mult mai determinant al pilotului la castigarea curselor...sperante,dorinte... nu mai este asa mult si incet,incet ne formam o parere,opinie...ca si cei direct implicati de altfel :) !
    McLaren a introdus la Jerez o suspensie spate inovatoare
  • Rabdare...cine spune ca asa vor arata in primele teste,si cine garanteaza ca asa vor ramane la prima,primele curse ?!Una peste alta,parerea mea ca sunt mai aspectuase decat in ultimii 2-3 ani,parca e ceva mai rafinat,cu toare ca nu asta au cautat inginerii ;) !
    Ferrari a lansat noul monopost F14 T pentru sezonul 2014 al Formula 1
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău