• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

laurentiu0250

  • Membru din 16.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 154 in total
  • Eu merg pe varianta lui Bogdan,cel putin in ceea ce priveste imaginea asta,si daca acel "R" de pe eticheta cu codul de bare se refera la partea de montare a pneului.Se considera "stanga" si "dreapta" din perspectiva pilotului,ca in toata lumea normala,sau astia sunt "pe invers" ?! :))
    McLaren: "Am respectat toate indicaţiile Pirelli în privinţa pneurilor"
  • Serios !? Credeam ca doar fanilor l-i se pare ca nu e prea ok cu voi :))) ! Si eu consider ca ati irosit cam 3 ani de Alonso si de ce nu chiar un Massa,care mai putea demonstra ceva.Am asa o strangere de inima ca nici de la anul nu vor scoate ceea ce trebuie,spun asta pentru ca…asta au cam facut in ultimii ani ;) ...deci...ori sunt incompetenti,ori prosti,ori asa e regia?! Dar la prima vedere par prosti incompetenti,aici nu ma refer la piloti,cel putin unul a facut mai mult decat puteau ei visa...dar daca nu ai cel mai bun monopost,cam greu sa ajungi campion,si e bine asa pentru ca nu vrem castigator sau campion de conjunctura.In F1 trebuie sa ai materialul cel mai bun pentru a castiga campionatul!Pilotii sunt toti de elita iar printre ei cativa de exceptie,de asta F1 mai are sare si piper...inca !In fine,personal nu cred ca vor mai recupera “handicapul” cu dezvoltarea,daca o nimereau,aveau rezultate pana acum,dar…nop,cam tarziu ?!
    Ferrari admite că are nevoie de îmbunătăţiri
  • Si cand am spus ca anul trecut erau mai ok,chiar daca masina era considerata "mai slaba" decat ceea de anul asta...unii s-au suparat !?Poi uitati cum de la locul 3-4 au ajuns la 4-5 apoi 6-8...si acum 10-12 !Ma refer cel putin la grila de calificari,dar nici in cursa nu mai pot emite pretentii,parca au ramas in urma celorlanti,ca sa nu spun ca au regresat ??!! Un indiciu bun in ceea ce priveste monopostul, este Massa,daca e mai in fata,te astepti ca Alonso sa faca minuni,daca nu...puteti uita,vorba unui "celebru" !E mai rau ca anul trecut...circuite lente sau stradale,nu...circuite rapide,nu prea sau cam nu...poi doar in linie dreapta nu s-a introdus, (inca),vreun circuit de mare premiu !Totusi,cu toate eforturile...nu sunt un angrenaj functional ca si echipa,lipseste ceva... niste minti practice,oameni care simt,nu doar care interpreteaza cifre.O alta echipa in spatele pilotilor,altfel,vor mai trece ani multi pana la urmatoarea perioada buna...ultima perioada buna,pana la Michael si echipa fantastica,a fost de...20 de ani...!!! :(
    Alonso: "Avem nevoie de o strategie impecabilă la Silverstone"
  • Si daca va fii adevarat?Ganditi-va ca toti se vor chinuii cu necunoscutul anul viitor,McLaren vor aduna informatii despre aerodinamica,Honda va avea motorul testat si adaptat cerintelor monopostului,si,cand se vor unii in 2015...teoretic ar trebuii sa domine pe circuit...teoretic !
    Presă: "James Allison va lucra pentru Honda şi McLaren"
  • Bine ca macar stii sa numeri :) ! Asteptam cu interes silabisirile tale !
    Vettel va pleca din pole position în Marele Premiu al Canadei
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău