• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

lev

  • Membru din 11.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 180 in total
  • @michael_schumacher Nici o cursa nu seamana cu alta.Ok,depaseau cei 2 de la RBR,dar tu crezi ca Ferrari a stat cu mainile-n san zilele astea?Eu nu.Fac pariu ca o sa dea absolut totul,si in materie de dezvoltare a monopostului,si pilotii. Si sa stii ca daca nu erau atatia piloti intarziati intre Alonso si Webber la iesirea safety carului,webber nu cred ca mai termina pe locul 2. @balanradu Foarte bine punctat!Si exact franele si motoarele au fost punctele slabe ale celor de la RBR sezonul acesta.Ok,franele nu prea le-au mai facut figuri in ultimul timp,dar in ceea ce pricveste motoarele....
    Alonso: "Suntem la conducerea propriului nostru destin"
  • @michael_schumacher Nu cred ca au impins mai mult decat era cazul,mai ales ca erau in lupta pentru titluri.In cazul lui Vettel cred ca problema este... chiar Vettel!Forteaza prea mult(vezi nr. mare de poluri) si nu prea menajeaza masina,asa cum face Webber(deh,experienta isi spune cuvantul).Daca Webber vva concura cu motorul din Brazilia,nu il vad prea bine,avand in vedere ca a avut probleme de supraincalzire la motor.Si cum la motor nu ai voie sa umbli,rezulta ca acel motor a iesit din schema in mod normal.Bineinteles,acum depinde ce anume a provocat supraincalzirea,poate fi ceva remediabil(desi putin probabil). @michael_schumacher @EndlessDarkness Sunt aproape sigur ca Alonso va obtine cel putin locul 2 pe grila,desi as miza chiar pe pole.E constient ca are nevoie de asa ceva,dupa cum a si declarat. Cat despre RBR,nu cred ca sasiul a fost principala diferenta fata de restul lumii,cat geniul in materie de aerodinamica numit Adrian Newey.
    Alonso: "Suntem la conducerea propriului nostru destin"
  • Ferrari o sa dea totul weekendul asta.Ma astept la acelasi lucru si la piloti.Daca despre Alonso nu se pune problema,ma astept ca si Massa sa faca o cursa buna si sa termine in primii 3. Oricum,parerea mea,cel putin un RBR nu va termina cursa din cauza motorului.Oamenii au probleme cu motoarele,chestie de design cred.Cel mai probabil un compromis in privinta designului:apasare aerodinamica foarte buna,ventilatie mai proasta. Altfel nu-mi explic de ce celor de la Renault nu le-a crapat nici un motor,doar sunt identice!
    Alonso: "Suntem la conducerea propriului nostru destin"
  • si uite asa se face loc pentru petrov la virgin si pentru hulkenberg la renault! Una peste alte,e bine ca au venit rusii cu banii,acest lucru ne asigura de continuitatea echipei si,foarte important,de o dezvoltare implicita. In acest moment,Hispania pare cea mai subtire,dupa ce Lotus si-a asigurat parteneriatul Renault iar Virgin pe cel al rusilor.Sa speram ca vor face si spaniolii ceva pentru a progresa.
    OFICIAL: Constructorul rus Marussia a devenit acţionar principal la Virgin Racing
  • este contestat pentru ca n-a avut cu cine sa se bata.
    Button: "Titlul lui Alonso va fi contestat pentru ordinele de echipa"
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău