• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

lord vader

  • Membru din 08.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 19 in total
  • o alta regula ce ar trebui eliminata.... Oare cat ne vor mai lasa sa ne plictisim?
    FIA introduce un sistem de supraveghere pentru Parc Ferme
  • vestea buna este ca pe drumurile astea bune nu vor tine mult... vestea proasta e ca tot noi le vom plati reparatia :)) oricum pe cine intereseaza ce scriem noi aici?
    Politia Rutiera a achizitionat BMW-uri pentru escorta demnitarilor
  • Fluenta?In copiat cred... Poate eu nu vad bine dar daca va uitati mai atent la poze,mie mi se pare ca spatele seamana forte mult cu gama Audi iar fata da a Ford Mondeo.Voi ce parere aveti?
    Renault Fluence costa 12.900 de euro in Romania
  • ....si ca ca urmare,sunt multi care il iubesc,si sunt multi care nu il suporta pe acest domn Schumacher,dar un lucru le este comun:respectul, care trebuie sa il poarte fiecare care iubeste acest sport cu motor,pt rezultate si pentru tot ce a facut acest domn german pt noi.E drept cand concura el 60-70% puteai sa fii sigur ca va castiga el cursa,pt asta poate intr-adevar au fost un pic plictisitoare acele vremuri,dar in nici un caz nu el se face vinovat ca in acele vremuri nu avea rivali adevarati,si ca ceilalti constructori au uitat cum se face si se seteaza o masina de curse.Eu de unul singur pot sa afirm ca sunt mandru ca il voi mai vedea concurand cu ceilalti,iar daca reuseste sau nu sa ii dobandeasca pe ceilalti nu ma mai intereseaza.Sa nu uitam totusi ca vorbim de un sport,si ca fair playul este esential,si fiecare porneste cu aceeasi sansa oricine ar fi el.Desigur fiecare are dreptul sa-si exprime parerea,mai cu bucurie,mai cu acid,asta depinde de educatia individului.
    Lauda: "Schumacher regreta retragerea din 2006"
  • Daca cineva a fost odata la o cursa poate admite faptul ca aproximativ 50% din fani sunt ai lui Ferrari.Daca nu vor mai fi Ferrari,Renault,BMW,nu va mai fi audienta,de aici rezulta direct ca nici incasari nu vor mai fi.De aici e clar ce urmeaza.. Pe cine intereseaza ca pilotul XY,acum intrat in F1,se lupta pt locul 5-6.Fanilor le place sa-i urmareasca pe Kimi,Massa,Alonso etc, luptandu-se pt victorie.E clar ca din echipele noi, nici unul nu-si vor mai permite sa -i angajeze pe acestia.Si atunci incotro totusi?
    Ferrari ameninta cu retragerea din Formula 1!
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău