• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mad79

  • Membru din 02.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 767 in total
  • de ce s-a punctat in p[lus Ferrari si Torro Rosso cu minus?am inteles caa sunteti cu Ferrari,dar macar fiti obiectivi!
    Toro Rosso: "Nu testam motoare pentru Ferrari"
  • vorbesti de 500 de ingineri la Ferrari,ei bine acei 500 de ingineri,au la dispozitie,un buget anual de 250-350 milioane euro!la acest capitol,doar toyota ii mate cu un buget de 300-400 de milioane,asa ca sa nu ii plangem pe cei de la Ferrari!am citit odata un articol,in care se spunea ca pe langa,ingineri,Ferrari mai au si o 'retea'de informatori,nu stiu daca e adevarat sau nu,dar avand in vedere istoria,Ferrari,a anilor 80,inclin sa cred asta!cat au mai furat,copiat,inspirat,nu cred cau reusit celelalte echipe la un loc in toata istoria lor!numai de la Mclaren Honda si Williams Renault,cat au furat!
    Vettel, pole position in Marele Premiu al Turciei!
  • pai cu ce a hresit omul?nu are dreptate,nu e cel mai usor din primii7 sau voi faceti alte calcule?!
    Vettel, pilotul cu cel mai usor monopost din primii 7
  • sunt tare.......am intuit perfect!daca imi veti vedea posturile mele veti vedea ca am nimerit-o!
    Vettel, pilotul cu cel mai usor monopost din primii 7
  • de ce trebuie sa fii marlan,mai neogalaxy?!cand omul e la pamant mai dai si tu cu piciorul,urat din partea ta,se vede ca nu ai cei sapte ani de acasa!!!
    Vettel, pole position in Marele Premiu al Turciei!
Pagina
12345...141142143...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău