• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mad79

  • Membru din 02.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 767 in total
  • @pesso China a fost mai tare cursa! mersi schumy 1969
    Vettel a câştigat Marele Premiu al Turciei!
  • o cursa plina de actiune,din pacate nu si pentru locul1.Vettel e absolut fantastic,dar spre deosebire de era Schumcher,cand si el domina,cum face acum Vettel,exista spectacol si actiune in Formula1. Frumos duelul de la inceputul cursei dintre pilotii Mclaren! Felicitari si lui Kobayashi! Sa speram ca in Spania va fi mai spectaculoasa cursa! Felicitari Ferrari,care se pare ca au gasit ceva,de au reusit un loc2,nesperat dupa calificarile de ieri! Pacat pentru Mercedes gp si Schumacher. Pe data viitoare!
    Vettel a câştigat Marele Premiu al Turciei!
  • citit o analiza foarte interesanta! http://www.f1fanatic.co.uk/2011/05/07/2011-turkish-grand-prix-qualifying-analysis/
    Rosberg, convins că îl va depăşi pe Webber la start
  • exista o clauza in actualul Acord Concorde,care interzice echipelor sa necocieze cu o terta parte inainte de iulie anul viitor,asa ca aceste discutii pot fi doar la nivel de tatonare! insa sa nu uitam un provebr"drumul spre iad,e pavat cu intentii bune",ma gandesc ca nu cumva aceasta 'oferta'in care se specifica,ca echipele ar putea deveni proprietare,sa nu fie o simpla miscare de tactica,prin care echipele sa fie prinse intr-o tranformare a F1! Va fi bine cu News Corp sau nu,ramane de vazut,dar clar Exor nu ar avea ce sa caute acolo,pentru ca reprezinta un comflict de interese,fiind si actionar al Ferrari!
    Echipele vor să devină coproprietari ai Formulei 1
  • problema,daca ii putem spune problema,este ca in calificari nu se concureaza la maxim,poate doar la 60% din potentialul maxim,iar cand vin caificarile,din Q2 sau Q3,atunci se schimba placa si intra toti cu motoarele setate pe maxim,iar Schumacher concureaza pe maxim de vineri si stie unde isi are limitele,ceilalti atunci se descatuseaza,iar rezultatul e cel pe care il vedem!
    Rosberg, convins că îl va depăşi pe Webber la start
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău