• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mad79

  • Membru din 02.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 767 in total
  • Mihai Marinescu a reusit pana la urma sa stranga fondurile necesare si va participa,la prima cursa a sezonului din F2! cat despre articol,se intampla si la case mai mari!
    Webber şi Alonso, trădaţi de noile tehnologii din 2011
  • o cursa foarte faina! DRS-ul si KERS-ul si-au facut treaba din plin aici!Nu cred ca au fost atatea depasiri,in intreg sezonul 2009 si 2010 la un loc.Minunat! Popicule,daca crezi ca Button este valet,atunci te rog stergeti ochelarii daca ai,daca nu te rog sa iti faci!Mclaren pune la dispozitia ambilor piloti acelasi material de concurs,asta a zis si Alonso dupa ce a plecat de la Mclaren,asa ca nu e inventia mea.Fiecare pilot are strategia lui si stilul lui de condus,asa ca nu visa scenarii,acolo unde nu sunt. Puncte de referinta in aceasta cursa au fost,duelul de la start si din primul tur intre primii din pluton,apoi Schumacher-Buemi-Hamilton,'zborul' lui Petrov,duelul Alonso-Hamilton,care pentru cine nu se pricepe a fost transat nu de Alonso,ci de setul de pneuri pe care erau incaltati cei 2.Alonso-soft si Hamilton-hard,plus ca lui Hamilton nu i-au intrat in temperatura corespunzator,iar dupa ce Alonso a intrat in Hamilton,nu doar ca acesta si-a avariat aripa fata ,ci a spart si un element aerodinamic,din spatele monopostului lui Hamilton.Si nu in ultimul rand 'omorarea'spectacolului de catre Vettel.Cred ca daca o tine tot asa campionatul se va termina pana in septembrie! Continua sa dezamageasca Mercedes gp,nu stiu daca nu sunt prea multe orgolii acolo,in orice caz,nu face bine spectacolului sa vedem o astfel de echipa la nivelul Force India sa Torro Rosso!
    Sebastian Vettel a câștigat MP de Formula 1 al Malaeziei!
  • desi particip la concursul de anul acesta nu imi place deloc felul in care se desfasoara!Ati rapit concurentilor bucuria de a participa,luand motivatia de a fi mai bun ca in etapa precedenta,atat fata de tine,cat si fata de ceilalti participanti prieteni,amici,cunoscuti,prin eliminarea punctajului cumulat! Restul e poveste cusuta cu ata alba!
    Cinci lucruri de urmărit în calificările din Malaezia
  • pana acum am avut 3 tipuri de circuite diferite.Aici ma refer si la cele din intersezon pe care le-am pus la o lalta,de ce 3,pentru ca in iarna am avut un tip de circuit,rece,in Australia am avut un circuit intermediar,nici cald,nici rece,si un pic cam'verede'cum spun pilotii,adica fara multa aderenta,iar acum laSepang avem un citcuit foarte cald,asa ca dpdv al gumelor ar fi hazardat sa ne pronuntam. Cei din Q3,ar putea foarte bine sa miseze pe un pneu soft,asteptand ca duminica sa ploua,iar atunci ar putea schimba pneurile :) Daca calificarile vor sta sub semnul ploii si'potopul'va cadea in Q2,atunci ne putem astepta si la surprize ,iar grila sa fie formata la varf din masini care ies mai rar in fata. Se risca cineva la o combinatie amikaze,in F1Champ?
    Cinci lucruri de urmărit în calificările din Malaezia
  • pacat,mare pacat!Mihai si nu numai,ar trebui sponsorizat de Fisc,cu banii din amenzile pe averea ilicita!
    Marinescu ratează startul noului sezon de Formula 2
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău