• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

madslayer

  • Membru din 14.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 10 in total
  • Asta o sa fie ultimul meu post pe site-ul asta... imi e sila de ceea ce vad pe aici. O groaza de curve cu doua fete pe site-ul asta. Cand echipa e sus o pupati in fund pana luceste. Cand echipa e jos o huliti de parca ar fi cea mai rea echipa din F1. Vad tot felul de "analisti" F1 pe site-ul asta... de la celebrul mirceamclaren sau cum naiba isi mai zice acum, pana la acest octav. Iubesc F1... iubesc Ferrari... intr-adevar nu a fost extraordinar monopostul in ultimii 2 ani, dar nu o sa uit niciodata ca au fost cam singurii in 2012 care s-au batut cu adevarat cu RBR, nu o sa uit niciodata cum s-a pierdut titlul la piloti. Ce m-as amuza sa vad majoretele cum apar in cazul unei victorii sau al unei duble pe podium din partea Scuderiei. Mai vad ca toti il contesta pe Alonso... contestati-l cand o sa castige curse in mod dubios, nu ma faceti sa zic cate semne de intrebare zac asupra monoposturilor RBR din ultimii 2 ani(nas cu flexibilitatea ridicata, evacuare suspecta si mutle altele). Alonso de bine de rau cu o caruta Ferrari a fost acolo sus in permanenta, constant in primii 5 ai clasamentului. Dati-mi dislike-uri cu sutele... stiu ca asta o sa primesc, nu ma intereseaza dar incercati sa fiti mai verticali si nu sa iubiti echipele numai la bine iar la rau sa le huliti. Fiecare echipa are partea ei de glorie in istoria F1.
    Alonso: "Nu avem cel mai rapid monopost"
  • Draga Mclaren_Mircea_1984, mai bine nu scriai mesajul catre Jenson ca te-ai facut de ras... Engleza ta e jalnica, "I don't want to hear words like..." e corect, nu bazaconia aia scrisa de tine ("I don't want to here words like "). Cuvantul "desighned"(varianta corecta designed) nici macar nu exista in dictionarul limbii engleze, doar tu si cu Bunicuta Iliescu faceti ce faceti si mai scoateti cate o astfel de perla. Mai e si "defiantly not that", sincer eu nu inteleg ce ai vrut sa zici acolo(crede-ma vorbesc engleza fluent de 20 de ani), defiantly din cate stiu eu inseamna sfidator, dar tu cred ca ai vrut "definitely" care inseamna categoric. Ultima greseala, in limbajul ingineresc britanic din cate stiu, nu se foloseste cuvantul "tailored"(croit) ci cuvantul designed(proiectat) sau made(creat) Sfatul meu pentru tine ar fi sa incetezi sa mai trimiti astfel de mesaje ca te faci de ras. Ar fi bine sa te limitezi la ce stii... nu de alta dar te faci de ras. P.S. Ai aratat si cat de mult il iubesti si il respecti pe Jenson in momentul in care i-ai scris prenumele cu litera mica. Ce sa mai zic... cu asa fani ca tine McLaren se umple de respect zi de zi! Tine-o tot asa.
    Teste Barcelona, ziua 3: Hamilton, cel mai bun timp
  • Mie nu mi se pare OK ceea ce vor ei sa faca... In acest fel TR(toro rosso) va deveni echipa test a celor de la RBR in proportie de 100%. Nu zic ca nu au facut asta si pana acum... dar pana acum testau pt RBR doar anumite componente aerodinamice.
    Toro Rosso vrea să utilizeze motoare Renault din 2014
  • La prima vedere pare foarte agresiv monopostul Sauber.
    GALERIE FOTO: Sauber a lansat noul monopost pentru sezonul 2013
  • @213 Dezvoltarea monopostului pt 2014 nu are nicio legatura cu dezvoltarea monopostului pt 2013, din punct de vedere al capitalului maxim acceptat de regulamentul FIA pt un sezon de F1. Nu folosesc 2 tuneluri de vant (app asta e varianta corecta... nu bazaconia care ai scris-o tu acolo) folosesc doar un singur tunel, cel al constructorului Toyota, de la Koln. Cel de la Maranello abia in septembrie va fi reparat. Iar construitul noului sediu pt ingineri... din punct de vedere economic, nu vad nicio legatura cu competitia Formula 1. In uzina poti investi nelimitat din cate stiu eu, singura limita economica impusa e cea asupra monopostului. Crezi ca intereseaza pe FIA daca ei isi mai ridica 2 toalete pt uzina? Si ca sa inchei... cum a zis si Firestarter... ferrari este o marca profitabila, avand in spate si uzinele FIAT, pe mine personal, ma face sa cred ca e cea mai bogata echipa din F1. Din cate stiu, tot Ferrari isi trage si cei mai multi bani din drepturile de televizare.
    Ferrari construieşte un nou sediu pentru angajaţi la Maranello
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău