• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

madslayer

  • Membru din 14.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 10 in total
  • draguta casca. @danielpopescu - Eu sunt 90% sigur ca a scris mersi in 3 limbi deoarece el a concurat si adunat puncte la 3 echipe pana acum. "Merci" adresat echipei Renaul F1- echipa franceza. "Thank you" adresat echipei McLaren- echipa britanica. "Grazie" adresat actualei echipe, Ferrari- echipa italiana. Cu ajutorul acestor 3 echipe el a reusit sa adune acest record de puncte. Desi a debutat la Minardi, sunt sigur 100% ca anu a reusit sa acumuleze 1 punct acolo.
    Alonso sărbătoreşte recordul de puncte cu o cască specială
  • Nesimtirea acestei echipe ma uimeste. Dupa ce ca au incalcat regulamentul testand 1000 de km cu masina din acest an, acum vor sa testeze iar, "pe motive de siguranta". Nu stiu de ce, dar cred ca vor putea testa deoarece Mos Ene Bernie si FIA ii vor scoate basma curata. Vor spune ceva de genul "Noi doar i-am mustrat verbal pentru testul de la Barcelona. Ei au zis ca pt a calma spiritele ar trebui sa nu participe la testele pt tineri piloti de la Silverstone". Competitia asta incepe sa devina un circ... bataia de joc a unor nemti aroganti.
    Mercedes vrea să testeze la Silverstone din motive de siguranţă
  • @danielpopescu85: vezi ca ai facut o greseala. diferenta e de 34 de puncte. asta conform matematicii mele:) (157-123=34)
    Alonso: "Este vital să-l înving pe Vettel în Ungaria"
  • @neam "inainte de ultimul safety car au schimbat cativa si au avut pneuri noi atunci cand safety carul a anulat ecarturile asa ca s-a trezit unul ca Alonso si unul ca Ham depasind usor si ajungand in fata cand erau de locul 7 8 de fapt in cursa asta. " Ce tot vorbesti acolo fratioare? La ce cursa te-ai uitat? Ai face bine sa te uiti la o reluare a cursei. Cand SC-ul a intrat pe pista ultima oara, Alonso era deja intrat la boxe. Daca te uitai si la "conferinta de presa" de pe podium il auzeai pe Alonso spunand clar "i've lost 5 or 6 positions because of the last safety car at that pitstop". El nu a efectuat schimbul de pneuri pe SC. Daca o facea pe SC cum a facut-o Mark Webber cred ca se batea cu Mark pt locul 2. PS. Nici mie nu mi se pare corect ceea ce s-a intamplat la maretul "Tribunal FIA"... Se vede clar ca Sagetile Argintii sunt avantajate de acel test. De la coada zonei punctate au ajuns sa stea in top 5 lejer,.De ce nu, chiar sa castige.
    Rosberg a câştigat Marele Premiu al Marii Britanii
  • Alonso a facut 2 greseli in ultimul tur rapid, una in virajul 10 si una in ultimul viraj. Fara acele greseli probabil avea pole-ul asigurat.
    Rosberg va pleca din pole position în cursa din Bahrain!
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău