• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • O noua fumigena marca Ferrari. Un nou exemplu in care indicii (asa cum a fost si cazul deformarii aripioarelor anterioare) sunt luate drept adevaruri numai pt ca ne confirma ideile noastre fixe: RB FURA!
    Presă: Red Bull încalcă regulamentul prin utilizarea tracţiunii controlate
  • Penal, probabil, in sensul in care vor fi pedepse (bineinteles conform regulamentelor FIA) nu sanctiuni sau alte chestii marunte. Pedeapsa poate insemna retragerea echipei din CM a echipei si/sau o amenda consistenta ("penala"). A patit-o McLaren, care a fost exclusa atunci din CM si a platit o amenda de 100 mil $. Daca o fi platit numai 50 (cum am vazut intr-o postare) cred ca o fi achitat in 48h. :))
    Ferrari: "Suntem satisfăcuţi că Mercedes a ajuns la tribunal"
  • Treaba lui Rosberg este sa stie acele regulamente de care are nevoie. In privinta respectarii ansamblului de regulamente, responsabilitatea este a sefului echipei si a directorilor de departamente. Ei le-au ordonat lui Rosberg si Lewis sa testeze in conditiile (masina 2013, etc...) dictate tot de ei. Nici eu nu cred ca celelalte echipe au aflat de la Rosberg. Poate aveau informatii sau banuieli, iar Rosberg le-a confirmat, anume ca a fost folosita masina din 2013. Oare si masina sa fi fost "camuflata"? Pe de alta parte, este evident ca pilotii aveau toate datele privind cauciucurile pt ca, pana la urma, ei simt cel mai bine comportamentul pneurilor.
    Testul Mercedes cu Pirelli, dezvăluit de Rosberg într-o conversaţie cu Vettel
  • Trebuie facuta deosebirea dintre compania Mercedes si Mercedes GP. Practic, sefii companiei mama, care au cumparat Brawn GP, mai crediteaza inca echipa tehnica si de management al teamului de F1, dar aceasta trebuie sa treaca testul Tribunalului FIA. O decizie nefavorabila (puncte pierdute de echipa sau o amenda mare) se va repercuta asupra responsabililor. Sefii Mercedes inca nu inteleg de ce echipa cumparata de ei atunci cand era CM nu reuseste sa lupte pentru titlurile mondiale. In plus, Brawn le-a mai cerut inca vreo 2 ani rabdare.
    Mercedes: Procesul de la Tribunalul International ne va permite să explicăm faptele"
  • Mercedes va iesi foarte shifonata din aceasta chestiune si cred ca Brawn va fi dat afara. Chestiunea este ca in multe randuri, pentru a mai ciuguli puncte, Mercedes a fortat regulamentul. Ma gandesc la absentele din Q3 din 2012. E probabil ca si acum sefii echipei sa fi gandit la fel, mergand pe mana lui Pirelli, si fara sa intrebe FIA. S-au ars, iar Dieter Zetsche, "barbatul cu mustata de langa Niki Lauda" dupa DigiSport si CEO al grupului Daimler si presedinte al Mercedes-Benz, nu va ezita sa faca curatenie. Prea multe accidente (anul trecut) si prea multe smecherii pentru o companie ca Mercedes. Probabil ca vor scapa cu o amenda, dar ganditi-va ca McLaren a platit 100 de milioane (eur sau usd); oricum e f. mult.
    Mercedes riscă să fie exclusă din sezonul 2013 pentru testul efectuat cu Pirelli
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău