• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marian0904

  • Membru din 08.09.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 152 in total
  • Acest calcul arata clar ca limita de 50 mil euro pe care vroia FIA s-o impuna acum cativa ani era o himera. Ca sa nu mai zic si de pretentia lui Bernie de a avea cat mai multe curse, tinute in zone f departate, chestie care mareste costurile. Observ pareri foarte critice despre echipele "sarace" si ma mir cum de noi romanii, popor care sigur nu suntem in zona "bogatilor", sarim prea repede de partea celor puternici. Ei aduc inovatia si dezvoltarea; ei cheltuie pentru spectacol, iar cei mici i-ar fura printr-o redistribuire a veniturilor. Daca ne-am gandi numai la oamenii care se formeaza, pe bani putini, la aceste echipe mici si tot ar trebui sa respectam mai mult punctul lor de vedere.
    Echipele mici dezvăluie că bugetul mediu pentru F1 este de aproape 100 de milioane de euro
  • O mutare care arata ca Vettel s-a cam pierdut cu firea anul asta. Ca si CM, el ar fi trebuit sa dea tonul transferurilor, nu sa fie un perec pentru acoperirea plecarii lui Alonso. Vad ca nu se vorbeste de bani. Suspect. Probabil nu-s prea multi. Cat despre Newey, acum as putea spune ca e posibil ca retragerea lui de la RB sa fie de fatada. Oricum, succes Vettel! Succes Ferrari!
    Vettel şi-a reziliat contractul cu Red Bull, va pleca la Ferrari şi va fi înlocuit de Kvyat
  • Abia astept sa vad costumele Hugo Boss pentru mecanici. In rest, lumea e mare si Ron Dennis se va descurca si cu bani mai putini. Poate daca echipa va avea mai putin "staif" se va concentra mai mult pe competitie.
    Hugo Boss părăseşte McLaren după 33 de ani şi va deveni partenerul Mercedes
  • Mai e mult pana departe! Hamilton ar trebui s-o lase mai usor cu declaratiile de acest fel. O fi Rosberg cu naturelu' mai simtitor, dar acum el are avantajul aritmeticii si a aratat ca atunci cand trebuie poate scoate sabia din teaca. In plus, in curse nu sunt numai ei doi. Daca la Monza Mercedes a dominat, prin alte parti se mai pot baga in seama si altii care pot strica socotelile oricui se poate crede cu sacii deja-n caruta.
    Hamilton crede că a identificat punctul slab al lui Rosberg: "Nu face faţă presiunii"
  • Ce suparare mare pe fanii Mercedes! Vezi Doamne s-a ivit unu' care viseaza la titlul lor. Il pusesera deja in vitrina si Ricciardo ii si da tarcoale sa-l sparleasca cu ajutorul lui Vettel care sta de sase. Eu sunt multumit ca F1 are iar sare si piper. Oricum si Alonso e prin zona, asa ca sa ne bucuram de spectacol.
    Ricciardo, tentat să solicite ordine de echipă pentru a rămâne în cursa pentru titlu
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău