Red Bull Racing ar putea fi implicată într-un nou scandal cu privire la respectarea regulamentului tehnic, dacă informaţiile dezvăluite marţi de publicaţia italiană Autosprint se vor dovedi a fi conforme cu realitatea.
Sursa citată suspectează că actuala campioană mondială utilizează tracţiunea controlată pentru a obţine un avantaj tehnic, chiar dacă tehnologia a fost interzisă în Formula 1.
Autosprint îşi susţine supoziţia pe baza urmelor lăsate de cauciucurile monopostului pilotat de Mark Webber după coliziunea cu Giedo van der Garde din Marele Premiu al Canadei. În mod obişnuit, urmele de cauciuc lăsate pe circuit ar trebui să fie continue, mai întunecate la început şi mai şterse spre final, însă în cazul lui Webber acestea sunt întrerupte.
În opinia Autosprint, acest lucru sugerează că Red Bull utilizează tracţiunea controlată, întrucât comportamentul este similar cu cel mai maşinilor de serie dotate cu un astfel de sistem.
Via Autosprint
De parca ar fi prima data cand sint suspectati de nereguli ...
Din pacate banii dicteaya. Energiyantele nu vor fi trase la raspundere niciodata.
So, continuati sa urati in continuare. Ne place asta. cu cat mai multi hateri, cu atat mai mare faima =d
Putem vedea si alte monoposturi in acel loc? Probabil ca nu s-au mai acrosat si altii pe acolo, dar poate fi interesant.
@RBR, ce avantaj a obtinut mercedes, odata ce datele obtinute prin test de pirreli nu le-au fost furnizate? au testat cu monopostul 2013, dar ce conteaza? nu se furnizeaza cauciucuri pentru 2013 dupa rezultatele testelor, iar pentru la anul, va fi cu totul alta mancare de peste, asa ca...gandeste un pic.
Cat priveste testul Mercedes cu monopostul din 2013 ... tu chiar crezi ca echipele testeaza in orb ? Adica vin doi piloti (asa cam ametiti de bautura total habarnisti) care se urma in monopost si dau cateva ture ? De ce crezi tu ca fiecare pilot are o "echipa" in spatele sau ? Toate datele pe care le-a luat Pirelli in urma testului puteau foarte usor sa le ia si cei de la Mercedes. Cum ? Simplu! Urmarind aceesi indicatori pe care-i urmarea si Pirelli la care desigur se adauga telemetria proprie.
E O MINCIUNA URIASA CA MERCEDES NU A AVUT ACCES LA DATELE DE TEST!