• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marius23mvp

  • Membru din 12.05.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 8 in total
  • mobius - de unde iei informatiile astea, le citesti in stele ? 1. N-a fost descoperit de Briatore 2. N-a fost ajutat de Ferrari sa creada ca totul este o distractie. Cand a venit la Ferrari a venit la o echipa de mijlocul clasamentului, care a construit in jurul stilului sau un nucleu de capacitati, sub indrumarea geniului care este Jean Todt. Acest nucleu a reusit sa-i creeze o masina cu potential, pe care cu talentul sau a dezvoltat-o in imaginea unei echipe care domina tot. Daca spui ca neamtul n-a muncit pentru a ajunge la rezultatele pe care le-a avut cu Ferrari inseamna ca n-ai nici o treaba cu F1. Il gasisi pe el, decat de 7 ori campion mondial, sa spui tu ca abia acum dupa ce-a venit la Mercedes trebuie sa munceasca sa dezvolte masina. Nu stiu unde-ai fost tu in perioada Ferrari, dar Schumacher era renumit pentru abilitatea de-a dezvolta un monopost, de-a transmite exact inginerilor ceea ce simtea in masina pe circuit. Neamtul e ruginit anul asta, si mi se pare normal sa fie asa. E dezobisnuit nu numai cu feeling-ul de la volan, dar si cu absolut orice alt aspect ... reguli, cauciucuri. Vorbim de competitie la cel mai inalt nivel. Asa se explica diferenta pana la Rosberg. Plus ca trebuie luat in calcul si aspectul "foamei" de victorii atunci cand se face o comparatie cu lupii tineri. Citisem undeva un comentariu comparativ cu Mansell ... cum ca ce incearca neamtul sa faca acum, deja a facut Mansell. Sincer sa fiu eu nu-mi amintesc (posibil sa ma insel - rog corectare) un alt pilot care sa revina dupa 3 ani de pauza si sa castige campionatul din prima. A ... si luati in calcul si masina ... ca daca Mercedes chiar avea masina anul asta, neamtul nu cred ca a uitat sa piloteze - dupa cum s-a vazut si mai pe la inceputul sezonului cand a rezistat atacurilor lui Button (campion mondial in exercitiu).
    Schumacher, cel mai slab rezultat în calificări în 2010
  • Se pare ca Super Soft / Medium / Medium a fost combinatia din care se putea scoate maximum de performanta .
    Strategiile pneurilor în cursa de la Montreal
  • Una peste alta mie mi-a placut de neamt ! Da, un sir nefericit de evenimente cursa asta ... dar mi-a amintit ce anume m-a atras candva la el ... pe vremea cand se lupta cu Hill. Mi-a placut ca n-a cedat in fata evidentului, in ciuda faptului ca (cred ca) a avut cel mai lent pachet de pe circuit, n-a dat pozitiile fara lupta. A fost acelasi neamt bataios care era odata, a fost acelasi neamt care acum cateva curse nu i-a permis lui Button sa-l depaseasca. Pacat... din cate-am inteles au ratat complet strategia cu cauciucurile, iar setarile aerodinamice au fost pentru economisirea cauciucurilor (lucru ce se vedea si pe liniile drepte, dar mai ales in viraje). A inceput excelent cursa (a avut si mega noroc la start) dar strategia a fost data peste cap de pana de dupa incidentul cu Kubica - soldat cu intrare neprogramata la boxe si iesirea pe niste pneuri uzate ce nu fusesera programate asa devreme in cursa - lucru ce-a afectat si urmatoarea intrare la boxe. Per total - ultimele doua randuri de gume au trebuit sa tina mai mult decat era strategia initiala. Oricum, m-a durut inima sa vad ce-am vazut cu un tur inainte de finish. Pe de-o parte ma cruceam de lipsa de performanta comparativ cu niste echipe no-name, la un moment dat in penultimul tur parea ca neamtul e cu masina de strada si ceilalti cu F1, pe de alta parte am inteles de ce-a mai incercat totusi sa reziste ... pentru ca mai era doar un tur si ramanea in puncte (punct ... ma rog). Mi-a placut lupta, desi inegala ... s-au ciocnit, au sarit bucati de masina ... mi-a placut ca n-a cedat nici o palma ... vrei un punct - vino si ia-l, ca eu nu ti-l fac cadou ! Nu gasesc din pacate pe youtube ultimele doua depasiri din penultimul tur. Am gasit in schimb incidentul cu Kubita, in care neamtul a avut tot timpul un bot inainte - deci conform regulamentului avea voie sa lupte sa-si apere pozitia. De acord cu cei care zic ca a fost un pic parsiv - in sensul ca s-a bagat cam la intimidare si l-a scos putin in dreapta pe iarba pe Kubita. Dar foarte putin ... a pastrat jumate de metru intre masini si si-a jucat cartea. Dar asa e ... vreti dueluri sau vreti doar depasiri ? Logic ar fi fost ca neamtul sa piarda pozitia (Kubica avea interiorul si cauciucuri in temperatura). Referitor la scurtcircuitarea sicanei - nici un repros din partea mea ... trasa ideala era ocupata de Kubica - care si el a scurtcircuitat-o. Deci daca Schumi tragea dreapta s-o ia pe unde trebuie ... se loveau. http://www.youtube.com/watch?v=Lx2osis5kfs&playnext_from=TL&videos=Z8os-MrB9RI Iar Massa ... (vad ca au scos clipul de pe youtube) - 1000% vina lui. Era in fata lui Massa, deci isi alegea trasa ideala. Urmeaza viraj dreapta - normal ca vin exterior-interior-exterior. Masina lui Schumi trebuia sa fie acolo pentru o abordare eficienta a virajului. In schimb pe Massa l-a uitat Dumnezeu cu piciorul in acceleratie ... nu stiu la ce se gandea cu masina pozitionata acolo !
    Schumacher: "Pneurile au compromis un rezultat bun în Canada"
  • Expresia era "mind your own business" ... poate omul nu e asa sigur pe engleza lui (ca tine) si de-aia n-a folosit-o !
    Canada, antrenamente 2: Vettel propulsează Red Bull în top
  • "Sesiunea a fost una lipsită de incidente, cu excepţia unei ieşiri în decor a lui Schumacher." Eu am urmarit antrenamentele aici - http://eurosport.yahoo.com/formula-1/canadian-grand-prix/2010/free-practice-1.html iar astia nu zic nimic de vreo iesire a neamtului. In fine ...
    Canada, antrenamente 1: Button începe în forţă
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău