Strategiile pneurilor în cursa de la Montreal

De Daniel Popescu
Publicat Luni, 14.06.2010
Strategiile adoptate de piloţi în privinţa pneurilor au fost în mare parte decisive pentru stabilirea clasamentului final în Marele Premiu al Canadei.

Circituitul Gilles Villeneuve din Montreal a fost primul din acest sezon care a prezentat dificultăţi majore pentru piloţi din punct de vedere al pneurilor.

Degradarea rapidă a cauciucrilor supersoft i-a determinat pe cei de la Red Bull să mizeze pe pneurile medium în calificări pentru a începe cu acestea cursa de duminică, însă strategia nu s-a dovedit a fi una de succes. Dintre piloţii de top, această strategie a mai fost abordată şi de Robert Kubica, însă pilotul echipei Renault s-a confruntat de asemenea cu o degradare accelerată a specificaţiilor.

În acest context, piloţii au efectuat cel puţin câte două opriri la boxe pe parcursul Marelui Premiu, o premieră în acest sezon competiţional, întrucât până la această cursă regula prevedea un singur schimb de pneuri.

Iată ce tipuri de pneuri au ales piloţii pentru Marele Premiu al Canadei:

McLaren-Mercedes
Jenson Button: Super Soft / Medium / Medium
Lewis Hamilton: Super Soft / Medium / Medium

Mercedes
Michael Schumacher: Medium / Medium / Medium / S.

Soft
Nico Rosberg: Super Soft / Medium / Medium

Red Bull-Renault
Sebastian Vettel: Medium / Super Soft / Medium
Mark Webber: Medium / Medium / Super Soft

Ferrari
Felipe Massa: Super Soft / Medium / Medium / Medium / Super Soft
Fernando Alonso: Super Soft / Medium / Medium

Williams-Cosworth
Rubens Barrichello: Super Soft / Medium / Medium / Medium
Nico Hülkenberg: Medium / Medium / Medium / Medium / Super Soft

Renault
Robert Kubica: Medium / Medium / Medium / Super Soft
Vitaly Petrov: Medium / Medium / Medium / Medium / Super Soft

Force India-Mercedes
Adrian Sutil: Super Soft / Medium / Medium
Vitantonio Liuzzi: Super Soft / Medium / Medium

Toro Rosso-Ferrari
Sébastien Buemi: Medium / Medium / Medium / Super Soft
Jaime Alguersuari: Super Soft / Medium / Medium / Medium

Lotus-Cosworth
Jarno Trulli: Super Soft / Medium / Medium / Medium / Medium / DNF
Heikki Kovalainen: Medium / Medium / Medium / Super Soft

HRT-Cosworth
Karun Chandhok: Medium / Medium / Super Soft
Bruno Senna: Medium / DNF

BMW Sauber-Ferrari
Pedro de la Rosa: Medium / Medium / Medium / DNF
Kamui Kobayashi: Super Soft / DNF

Virgin-Cosworth
Timo Glock: Medium / Medium / Medium / Super Soft / Super Soft / DNF
Lucas di Grassi: Medium / Medium / Medium / Super Soft

Comentarii (1)

  • Foarte interesant
    Se pare ca Super Soft / Medium / Medium a fost combinatia din care se putea scoate maximum de performanta .
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru