Peugeot: Din 2023, toate modelele din portofoliu vor fi disponibile cu motorizări electrificate

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 05.10.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul francez de automobile anunță că din prima jumătate a anului viitor, toate modelele din portofoliu vor fi disponibile cu unul sau mai multe motorizări electrificate.

La fel ca mulți alți producători de automobile, Peugeot vrea ca începând cu 2030 să vândă numai modele 100% electrice în Europa. Până atunci, însă, constructorul din Hexagon își accelerează strategia de electrificare.

În acest context, Peugeot anunță că, din prima jumătate a anului viitor, toate modelele din portofoliu vor fi disponibile cu unul sau mai multe motorizări electrificate.

Anul viitor va debuta o nouă generație de motorizare hibridă, care va fi preluată inițial de SUV-urile 3008 și 5008. Ulterior va fi extinsă și la alte modele din gamă.

Acestea vor fi echipate cu un propulsor pe benzină, de 136 CP, o nouă cutie de viteze electrificată cu dublu ambreiaj și o baterie de 48 V. Ansamblul va permite rularea în modul full electric pe o distanță de până la 1 kilometru la viteze mici și pe distanțe scurte în oraș, transmit reprezentanții mărcii.

Tot în 2023 urmează să facem cunoștință cu noile e-308 și e-308 SW, complet electrice.

Ele vor fi echipate cu o unitate electrică nouă, capabilă de 156 CP, și vor putea parcurge peste 400 de kilometri cu o singură încărcare.

Această motorizare cu 156 CP (și 260 Nm) va fi preluată, mai apoi și de e-208. La rândul ei, autonomia acestui model va crește cu 38 de kilometri, astfel că va ajunge la 400 de kilometri în ciclul mixt WLTP. La o stație de 100 kW, bateria se va încărca de la 10 la 80% în mai puțin de 25 de minute.

În segmentul C, Peugeot va fi prezent cu noul e-408, acesta urmând să fie disponibil și în versiuni plug-in hybrid, nu doar pur electrice.

via Peugeot

Comentarii (7)

  • "electrificate" mda....

    grupurile auto care NU POT pentru că NU AU INVESTIT aşa declară .... "electrificate" şi nu electrice.

    Până şi un amărât de mild hibrid inventat de low cost indienii de la Suzuki - Tata India se numeşte azi "model electrificat" HA HA HA ...

    dar model "electric" .... Eheeee e mult mai greu. Pentru că este the real thing.
    4 21
  • Seriff
    @mike, au si modele electrice, dar nu se vand, nu mai pune nimeni botul la vrajeala cu electrificarea, Hyundai si Toyota rup la vanzari cu termicele, electricele sunt pe ultimul loc, acolo vor ramane, in 2-3 ani nici nu vor mai exista.
    13 6
  • In contextul economic global, electrificarea completa nu mai e o optiune, cel putin nu acum si nu "pentru mase". Dezavantajele se stiu, nu mai insistam pe ele. Miscarea naturala este cautarea altor surse de alimentare a autovehiculelor. Ca e hidrogen, ca e bio diesel, nu conteaza. Electric simplu insa nu, pentru ca tehnologia actuala si infrastructura nu permit un parc auto 100% electric, iar de costuri, care au explodat, ce sa mai spun? Nu prea se poate produce fizic atata electricitate cat ar vrea unii sa consume cu un parc auto 100% electric. Dar solutii hibride da, chiar sunt compromisul perfect. Pana va aparea ceva mult mai eficient raportat la mediu si costuri. Evoluam, ce era ok in anii 60 nu mai merge acum. Peste 50-60 de ani, copiii nostri vor privi la noi ca la niste inapoiati intrebandu-se de ce taiem copaci sa facem carti cand avem internet si tablete sau mai stiu eu ce.
    12 2
  • St M, scrii minciuni pe bandă rulantă :)))

    Este ceva incredibil :))
    2 6
  • Subscriu la aproape tot spune ST M, nu pentru cărți se taur marea majoritate a copacilor… sa speram ca nu o sa începem să-i folosim sa producem curent pentru electrice… ;)
    Nimic special, totul de bun simț si corelat cu ce se întâmplă. Dacă lucrurile se vor schimba si vom fi prin zonă cu siguranța ne vom adapta, pe moment cam asta este…
    3 1
  • *se taie…
    3 1
  • Mircea Badea
    macar 30-50km autonomie electrica sa le dea. si pt accelerari pana in 3k rpm tot electric..si niste investitii in tehnologia bateriilor, eventual niste patente cumparate...
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru