• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

marius_kji

  • Membru din 26.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 339 in total
  • Pai Vettel este mai modest,nu se lauda singur.Si este campion.Pa
    Button nu renunţă la titlul mondial
  • Vettel a iesit campion si va mai iesi si acum cu toata "bataia" lui Webber,ceea ce nu e cazul lui Hamy,care si-o ia bine de tot de la coechipieri.Hamilton este valoros,mai ales cand loveste parapetii,este numarul 1. ........ A, si era sa uit si la declaratii tampe este valoros(daca vrei iti dau cateva exemple),aici cred ca seamana cu TINE(si crede-ma asta e un compliment).Iti dai seama,Hamy seamana cu tine.Misto,nu?Hai,noapte buna.Somn usor!
    Hamilton, încântat Button îi forţează limitele
  • Hamilton a iesit campion,asa cu forta cum a iesit(ca niste "gaze" fortate) atunci cand la avut coechipier pe Kovalainen care nu ia pus nici o problema.Cand a avut coechipieri mai buni ca Alonso si Button,acestia lau mai batut si au mai iesit in fata lui si iau luat din puncte ,deci REZULTA O=zero campionate pt. Hamilton cand are coechipieri buni.Asta rezulta.
    Hamilton, încântat Button îi forţează limitele
  • Avantajul se numeste Vettel.
    Button nu renunţă la titlul mondial
  • Pana sa vina Vettel la RBR erau in pluton cu tot cu Newey,acum sunt in varf.Si vor ramane acolo cu Vettel(spre disperarea tuturor).
    Button nu renunţă la titlul mondial
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău