Sa dea tot ce poate pentru a-l obtine dar la sf.campionatului sa nu uite ca "sa fii al doilea inseamna sa fii primul care pierde"-Ayrton Senna; asta pentru ca la anul sa nu repete istoria ;)
Mi-a placut si mie articolul, ar mai fi trebuit adaugat si cateva informatii despre temperatura din cocpit, asa cum spunea @Cyrus si ar mai fi fost interesat cateva argumente despre salopetele moderne, manusile si cizmele facute din materiale ignifuge cu rol de a-i proteja pe piloti in caz de incendiu,asa cum a fost in 1994 cand Jos Verstappen si echipa Benetton a supravietuit unui foc puternic cauzat de o scurgere de combustibil, cu nici o accidentare grava, insa nu si-n cazul lui Roger Williamson in accidentul din 1973 cand acesta s-a stins din viata cu toate ca un alt pilot pe nume David Purley s-a oprit si-a incercat sa-l scoata din masina cuprinsa de flacari....
Cat despre poza lui Alonso...ati pus una pe care carcotasii sau mai exact dusmanii lui ar putea pune un titlu de genul "Alonso prins beat la volanul monopostului" ;)) Asta pentru ca se vede clar in poza cat de slabit e,tinut in brate de-o doamna, privirea lui e ca de om un pic ametit, iar cu sapca e data mai pe spate(in general asa le poarta aia bauti).
"Cu siguranţă a făcut greşeli, TOTI PILOTII FAC GRESELI. Dar cred că ESTE PENTRU SCURT TIMP"- toti pilotii fac ceea ce face Hamilton al tau: da cu monopostul in tot ce-i iese-n cale, fie in alte monoposturi fie in parapeti, va avertizeaza cu diverse afirmatii, jigneste comisarii de curse? Iar cele 6 luni cu 14 curse pentru tine reprezinta un "timp scurt"? Ich glaube nicht das!
"Vrem ca Hamilton să facă mai puţine greşeli"-asta numai daca isi va schimba stilul de pilotaj; "
"dar în acelaşi timp nu vrem să-l oprim să piloteze în modul în care o face"- :)) adica sa-l lasati sa realizeze in continuare aceleasi "greseli" (in sensul figurat al cuvantului) facute repetat si cu intentie. In final ce vrei nea Paddy Lowe,director al departamentului de inginerie al McLaren: ori alba ori neagra?
"Pentru a câştiga campionatul ai nevoie de susţinere 100% din partea echipei"-das ist richtig Webber! "Având în vedere startul pe care l-am avut în 2011, este evident cine este pilotul care trebuie sprijinit şi, într-un fel, respect asta"-o fi vrut sa zica "avand in vedere starturile pe care l-am avut în 2011, e evident cine a fost pilotul care a fost cel mai mult sprijinit si, intr-un fel, m-am supus"(am scris"intr-un fel, m-am supus" amintindu-mi de acea cursa cand primea ordine de la echipa sa nu-l atace pe Vettel insa a continuat sa-l atace). "Solicit un monopost puternic şi fiabil IN FIECARE WEEKEND şi eu voi da tot ce pot."-se pare ca i-a sarit "piulita" si in sfarsit binele si-l doreste lui insusi nu coechipierului si echipei sale careia i se supune si cu care forma acel scut despre care va vorbeam acum cateva zile: http://formula1.automarket.ro/stiri/webber-am-avut-starturi-proaste-din-cauza-pneurilor-pirelli-40833.html
"Chiar dacă anterior a fost implicat în numeroase controverse privind statutul de pilot numărul 2, australianul a admis că situaţia este una destul de firească"-asa deci domnilor Fritz d’Orey si Bird Clemente care acuzati echipa Ferrari ca manipuleaza rezultatele pilotului nr.2 prin simple sustineri de pareri personale insa fara dovezi clare, taceti, ascultati prezentii piloti ale echipelor ce fac acest lucru si acuzati-le pe acelea!
Ultimele comentarii
548 in total