• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mavrick

  • Membru din 11.09.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 548 in total
  • @Alex, astia isi permit sa mearga pe principiul "invata sa pierzi o lupta ca sa castigi un razboi" si astfel investesc sume serioase in F1 pentru a-si face publicitate incercand sa le transmita oamenilor mesaje de genul "veniti de cumparati la noi cei ce producem si masini de curse F1". Daca Ferrari nu ar fi asa de renumita in F1 iti garantez eu ca putini s-ar mai fi incumetat sa dea atatia bani pe niste motoare ce maine poimaine le poti zari in flacari, mai bine cumparau un Lamborghini(orice model), sau un Mercedes slk sau sls amg s.a.
    Porsche: "Am vrut să intrăm în F1, dar nu există nicio relevanţă pentru industria auto"
  • Eu il sfatuiesc pe Perez sa lupte in continuare si numai dupa/daca s-ar dovedi ca duelul a adus prejudicii echipei abia atunci s-o lase mai moale.
    Button şi Perez s-au împăcat după duelurile din Bahrain
  • "Problema n-a fost DRS-ul,pentru ca ala nu-l folosesti pe toata durata unui tur de circuit"-@91Schumi06,ti-am mai zis lasa d...u orgoliul de-o parte! Daca ala din fata ta e mai lent cu 1sec/tur iar tu stai in spatele lui 3-4tururi pana-l depasesti, cat "teren" exprimat in secunde ai pierdut fata de primul pilot? Logica si rationamentul n-are legatura cu pipota asa ca incearca sa gandesti mai mult cu capul nu cu sentimentul de orgoliu care te orbeste.
    Ferrari: "Alonso ar fi putut câştiga în Bahrain"
  • @alex, daca ar forta la maximum cu rezervorul aproape plin nu cred ca i-ar tine pneurile mai mult de 5 tururi si gandeste-te cat pierde un pilot dela intrare pana la iesirea de la boxe: aprox.22sec; poate el sa recupereze acele secunde in 5 tururi? Categoric nu. Din cate stiu eu Pirelli au testat pneurile pe un vechi monopost Lotus-Renault si astfel cei de la Lotus cunosc cel mai bine pneurile pe cand ceilalti... plus de asta mai stiu (din auzite, nu-ti pot confirma) ca Mercedes ar avea cel mai puternic motor si atunci hai sa ne gandim putin ce influente ar avea un motor mai puternic asupra pneurilor: pozitive sau negative, le-ar incinge mai putin sau le-ar roade. As zice ca asta e singurul lapsus, singurul pct slab al echipei Mercedes, monopostul fiind ca un picior incaltat cu un pantof mai mic sau mai mare.
    Rosberg: "A fost ireal să termin pe locul nouă"
  • Iar declaratia ta e de pup-in-curist Vettelist.
    Alonso: "Vom profita şi noi de ghinioanele celorlalţi"
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău