• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mavrick

  • Membru din 11.09.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 548 in total
  • Eu il accept pe Vettel pentru ca nu e un "cu coarne"(scuzati-mi cacofonia).
    Hamilton insistă că nu-şi va schimba stilul de pilotaj
  • Asta le-am zis si eu pe o alta pagina! Anul asta campionatul la constructori nu l-a castigat Red Bull, ci Renault;)
    FEATURE: Topul celor mai eficiente echipe din istoria Formulei 1
  • Mai trebuia sa ne intrebi "de ce trebuie sa faca un om scoala si sa aibe obraz?" Si leul are coada dar nu coarne cum am precizat! Asa ca nu vrem sa "imlanzim un leu" ci un "alt ceva"!
    Hamilton insistă că nu-şi va schimba stilul de pilotaj
  • "Cine să-mi spună mie cum ar trebui să pilotez?", "...nu cred că cineva are dreptul să-mi spună cum ar trebui să pilotez".- observati cat de "arogant si fudul"e (asa cum a precizat @tracto91) si cat de putin ii pasa ca pateaza tot mai mult imaginea si nu numai a lui ci si a fanilor sai ce-l pupa-n .... de zori.Nu vrea sa devina un pilot calculat/educat ci prefera sa-si bage "ceva" in el de regulament F1 si sa se "alt ceva" pe atentionarile cu rol de sfaturi venite nu numai din partea pilotilor ci si a comisarilor? Atunci sa se duca-n p...a masii si sa nu-si mai arate coada si coarnele pe circuit!
    Hamilton insistă că nu-şi va schimba stilul de pilotaj
  • "...ci Renault"
    Montezemolo: "Ferrari va rămâne în F1 doar dacă se schimbă regulamentul"
Pagina
12345...919293...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău