• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mavrick

  • Membru din 11.09.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 548 in total
  • Da mai omule inteleg si stiu ca mi-o spui umflandu-te in pene mai rau decat strutul in perioada de imperechere...faci asta traind cu iluzia ca-mi fierbe sangele de ciuda ;)) Of, of! Recunosc ca Red Bull au gasit, in ciuda regulamentului, un drum pe care sa-l urmeze pentru a obtine rezultate mai bune, dar pentru ca regulamentul prezent impune atatea si atatea restrictii (aripa fata si spate sa aiba un anumit nivel de fiabilitate, o anumita suprafata, o inaltime de minim "x"cm fata de sol, motorul sa aiba numai un numar de cilindri, o putere de "Y"cp, si un consum de "z" litri/100km, testele in timpul campionatului sa fie interzise, suma investita sa nu depaseasca cota de "w" etc., etc.,etc.) au obligat-o automat pe Ferrari(si pe celelalte echipe) sa urmeze acelasi drum precum al celor de la Red Bull.Daca restrictiile astea atat de numeroase ,precum taxele impuse de guvern poporului roman, n-ar fi existat Ferrari cu siguranta ar fi ales un alt drum si cu acel drum ar fi fost capabila cel putin sa fie la acelasi nivel precum cei de la Red Bull.De aceea am spus ca in ultimii ani Ferrari a fost legata de maini si de picioare.Si-ti mai spun ceva: echipa ce-a castigat campionatul in 2011 nu este Red Bull si Renault! Sper sa intelegi ce vreau sa spun, dar daca nu te duce capul iti dau un indiciu: intrebarea pe care ti-am dat-o pe data de la 07.11.2011, 17:11 si la care nu mi-ai raspuns. :P De ce sunt atatea restrictii? Pentru a le permite si altor echipe sa concureze in F1 .Daca nu ar fi existat aceste restrictii nu si-ar fi permis decat sa se afle in F1 pentru ca echipele din top 5 sa aiba si ele sansa de a mai prinde niste "carute" intarziate cu cateva tururi. Eu mi-as dori ca aceste restrictii sa dispara pentru ca in F1 sa intre masini de cel mai inalt nivel la capitolul stiinta si tehnologie, nicidecum niste "carute".
    Montezemolo: "Ferrari va rămâne în F1 doar dacă se schimbă regulamentul"
  • "Cred ca RB a avut aceleasi restrictii. Diferenta a facut-o AN. Din pacate Ferrari nu au (avut) un inginer la nivelul lui AN."-Fie ca esti @xyz fie c-ai fi tot @andrey_1293 spusele astea arata tot a "bataie de campi".Din ce spui tu inteleg ca echipele trebuie sa se dezvolte mergand pe acelasi drum al celor de la Red Bull.Nu omule, fiecare isi dezvolta ce parte din monopost vrea si cum vrea astfel incat "razboiul" dintre constructori sa fie precum "razboiul" dintre rusi si americani la capitolul "cel mai performant avion de vanatoare".Eu te intreb pe tine: cei de la Red Bull de ce nu au motor Red Bull ci motor Renault? Mie-mi sunt antipatici astia de la Renault care ofera motoare atator echipe incat tind sa cred ca Formula1 se va transforma in Formula Renault, cu alte cuvinte ar trebui sa dispara campionatul la constructori.De ce echipa Red Bull nu e "curata", "pura" precum Ferrari, Mercedes care au motoare, sasiu si alte componente fabricate de ei, nu de altii.Astea doua echipe sunt cele pe care le admir cel mai mult.
    Montezemolo: "Ferrari va rămâne în F1 doar dacă se schimbă regulamentul"
  • Bati campii degeaba! Nu vor nici un avantaj, vor ca F1 sa fie cea de dinainte cand echipele pentru a castiga trebuiau sa dezvolte stiinta la capitolul "motor, şasiu, componente mecanice, electronică şi aerodinamică".Insa regulamentul asta prezent mai are putin si le va impune tuturor echipelor ca fiecare component al monoposturilor sa aiba aceeasi calitate/performanta si sa se deosebeasca doar prin numele firmei de masini ce a fabricat acel ceva.Deci practic Ferrari in ultimii ani a fost legata de maini si de picioare pentru a nu se mai putea dezvolta: fie prin limitarea puterii, sau interzicerea testelor, sau interzicerea diverselor componente.Eu unul ca fan F1 vreau ca atunci cand spun Formula1 sa ma gandesc la sportul ce inainteaza enorm de mult in lumea stiintei pentru a reusi perfomante de neegalat.
    Montezemolo: "Ferrari va rămâne în F1 doar dacă se schimbă regulamentul"
  • Nu asta zic, ai inteles tu gresit! Citeste ce-am postat pe pagina http://formula1.automarket.ro/stiri/massa-nu-inteleg-de-ce-am-fost-penalizat-41426.html Tot ce-am vrut sa se inteleaga din ce-am scris eu pe pagina curenta a fost ca toate greselile trebuiesc considerate de comisari si piloti ca "surse de pedeapsa", deci nici una sa nu fie neluata in calcul, iar in postarea de pe pagina care ti-am oferit-o poti observa ca nici eu nu sunt de acord cu pedeapsa primita de Massa si ca sunt de acceasi parere cu tine in ceea ce ai scris despre situatia in care se afla el si variantele pe care avea dreptul sa le aleaga.
    Webber vrea mai puţine penalizări din partea comisarilor
  • Fara Hamilton F1 ar devenii plictisitoare? Eu zic altceva: asa cum spun ca daca n-ar exista prostul n-am fi stiut ce-i desteptul, sau daca n-ar fi existat incultul n-am fi stiut ce-i ala "om cult", sau daca n-ar fi existat alarmatul n-am fi stiut ce-i ala om pasnic, la fel spun si ca daca n-ar fi existat Hamilton n-am fi fost capabil a-i aprecia mai corect talentul si capacitatile lui Button,
    Webber vrea mai puţine penalizări din partea comisarilor
Pagina
12345...929394...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău