Daca e asa cum spui tu atunci bine ar fi ca "steagurile electronice" sa fie folosite numai pentru aflarea intrarii sau iesirii SafetyCar-ului sau in cazul in care cursa este oprita din cauza anumitor factori (conditia meteo, un accident imens ce nu mai permite traversarea monoposturilor pe portiunea asfaltata, s.a.), iar steagurile stewarzi-lor sa fie primele care trebuiesc luate in seama deoarece acestia sunt la locul incidentului si stiu mai bine situatia si le transmit pilotilor mai rapid conditiile de rulaj in acea portiune in care s-a produs accidentul.
Iti multumesc mihai, iar cand ma voi afla in fata lui te rog sa ma convingi ca inainte de cursa i-au dat lui Hamilton o mana de Magne B6 caci altfel ar exista riscul de a ma da eu de buna voie din calea lui din dorinta de a mai castiga si eu 1-2 pcte.
Un "chupacabra" aflata pe circuit care uneori ne-a aratat ca are curajul si de a sari la gatul comisarilor(in sens figurat) si care cu siguranta anul acesta dupa fiecare accident al sau le-a transmis multor piloti mesajul cu caracter de principiu/lege "cel ce are curajul sa se puna-n fata mea risca sa fie terminat, fie il scot din top 10, fie il scot definitiv de pe circuit". Eu unul de-as fi fost pilot in F1,in anul viitor mi-ar fi teama a concura cu Hamilton pe circuit, nu din cauza talentului sau ci a starii sale spirituale si a efectelor pe care le-a produs in 2011 acesta. Pt. asta eu eram de acord sa se realizeze un consiliu format din toti pilotii F1 unde sa se discute despre stilul sau de pilotaj si reactiile lui fata de cei de langa el.
Ba se vede de la o posta cum fierbe sangele in tine de ciuda!
P.S. Ia-l pe Mclaren_Mircea_1984 de mana si fugiti dezbracati pe circuitul din India strigand in gura mare "He is the fastest man on the track!" :))
Probleme monopostului sau la startul mai multor curse nu sunt speculatii vazute si auzite pe automarker sunt informatii vizuale transmise in direct pe diverse site-uri, singurul lucru ce-a fost interesant de auzit, insa nici aceasta nu s-a realizat pe automarket, a fost mesajele ce i se transmiteau lui Webber: "ai grija de monopostul tau"-tradus "las-o moale si nu-l depasi pe Vettel".
Ultimele comentarii
548 in total