daca nu te "orientezi sistemului" ti se pare ciudat! eu, insa, am "descoperit" "orientarea" buna, cursa trecuta, cand Massa a primit el, personal -5 pcte pentru greseala echipei, iar Piquet, pentru ca s-a lipit (singurel, fara ajutorul echipei) de zid ca timbrul de scrisoare, a primit +3. tot asa si acum, Ferrari au -, iar McLaren +. daca reusesti sa gasesti "echilibrul" intre acestea, poti sa te "prepari" cu o echipa beton ! asa ca, orienteaza-te si enjoy !
Transpirasem de emotii pana am primit raspunsul :D. Putem sa te rugam ceva: try, but don't try so hard with your negative approach, the balance between debts and assets is already from yesterday "RED" =)) =)) =))
Nu stiu daca azi esti "in toane bune", dar tot intreb (de plictiseala :D): dureaza atat pentru ca nu gasesti stiri cu punctare negativa, nu-i asa ? :P. Joking - sorry - 10x
Ce am spus eu este: (si mai copiez o data ca sa intelegi) "asa a ramas Kimi in imposibilitatea de a-si apara titlul". Am SPECIFICAT chiar la inceput ca articolul NU este scris de mine ! Sa ma repet ? Sa bold-uiesc ? Deci, nu imi atribui cuvinte pe care nu le-am spus eu, te rog! Titlul, este titlul "stirii" postate de Mircea. Nu ai de unde sa stii daca NOI suntem tineri sau nu, daca am fost colegi de banca cu Tutankamon sau suntem minori, deci, te rog nu fa afirmatii calpe ....Nu am afirmat ca este vina lui Hamilton si numai a lui ca a ajuns Kimi in imposibilitate matematica de a mai castiga !!! Nu am scapat nici de la azilul de batrani, nici de la grupa mica si nici de la ospiciu. E evident ca e vina lui Kimi, e vina echipei, e ghinionul, poate, sunt mai multe in discutie! Dar, si nu vad cu ce ai putea nega ca nu este asa !!!, am spus ca "asa a ramas Kimi in imposibilitatea de a-si apara titlul". Matematic, daca nu era incidentul de la start, mai avea sanse ...Ceea ce afirm cu tarie, este ca, dupa parerea mea (si NU trebuie sa fie absolut nimeni de acord cu mine, dar am dreptul sa imi exprim parerea), un pilot care se vrea campion, nu trebuie sa "tremure" pana la ultima cursa ca sa "descopere" cine mai greseste si cine nu, pentru a castiga campionatul. Alonso, a afirmat foarte frumos, ca, atunci cand el a devenit campion, avea in 9 curse numarul de puncte pe care le au acum pilotii ce se lupta in campionat, cu 2 curse inainte de final...si asta cred ca spune multe ...Nu doresc sa ma contrazic cu absolut toti userii de pe site si nu postez numai ca sa provoc pe cineva sau pe altcineva sau in ciuda / detrimentul cuiva ...
Ultimele comentarii
1070 in total