• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michelle_b

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1070 in total
  • daca nu te "orientezi sistemului" ti se pare ciudat! eu, insa, am "descoperit" "orientarea" buna, cursa trecuta, cand Massa a primit el, personal -5 pcte pentru greseala echipei, iar Piquet, pentru ca s-a lipit (singurel, fara ajutorul echipei) de zid ca timbrul de scrisoare, a primit +3. tot asa si acum, Ferrari au -, iar McLaren +. daca reusesti sa gasesti "echilibrul" intre acestea, poti sa te "prepari" cu o echipa beton ! asa ca, orienteaza-te si enjoy !
    Ferrari: "Suntem in urma cu sistemul KERS"
  • este ! (vorba lui george). un frumos minus, cu rosu ferrari :P ! sa nu uitam cum arata :D
    Ferrari: "Suntem in urma cu sistemul KERS"
  • Transpirasem de emotii pana am primit raspunsul :D. Putem sa te rugam ceva: try, but don't try so hard with your negative approach, the balance between debts and assets is already from yesterday "RED" =)) =)) =))
    Raikkonen a pierdut orice sansa la titlu
  • Nu stiu daca azi esti "in toane bune", dar tot intreb (de plictiseala :D): dureaza atat pentru ca nu gasesti stiri cu punctare negativa, nu-i asa ? :P. Joking - sorry - 10x
    Raikkonen a pierdut orice sansa la titlu
  • Ce am spus eu este: (si mai copiez o data ca sa intelegi) "asa a ramas Kimi in imposibilitatea de a-si apara titlul". Am SPECIFICAT chiar la inceput ca articolul NU este scris de mine ! Sa ma repet ? Sa bold-uiesc ? Deci, nu imi atribui cuvinte pe care nu le-am spus eu, te rog! Titlul, este titlul "stirii" postate de Mircea. Nu ai de unde sa stii daca NOI suntem tineri sau nu, daca am fost colegi de banca cu Tutankamon sau suntem minori, deci, te rog nu fa afirmatii calpe ....Nu am afirmat ca este vina lui Hamilton si numai a lui ca a ajuns Kimi in imposibilitate matematica de a mai castiga !!! Nu am scapat nici de la azilul de batrani, nici de la grupa mica si nici de la ospiciu. E evident ca e vina lui Kimi, e vina echipei, e ghinionul, poate, sunt mai multe in discutie! Dar, si nu vad cu ce ai putea nega ca nu este asa !!!, am spus ca "asa a ramas Kimi in imposibilitatea de a-si apara titlul". Matematic, daca nu era incidentul de la start, mai avea sanse ...Ceea ce afirm cu tarie, este ca, dupa parerea mea (si NU trebuie sa fie absolut nimeni de acord cu mine, dar am dreptul sa imi exprim parerea), un pilot care se vrea campion, nu trebuie sa "tremure" pana la ultima cursa ca sa "descopere" cine mai greseste si cine nu, pentru a castiga campionatul. Alonso, a afirmat foarte frumos, ca, atunci cand el a devenit campion, avea in 9 curse numarul de puncte pe care le au acum pilotii ce se lupta in campionat, cu 2 curse inainte de final...si asta cred ca spune multe ...Nu doresc sa ma contrazic cu absolut toti userii de pe site si nu postez numai ca sa provoc pe cineva sau pe altcineva sau in ciuda / detrimentul cuiva ...
    Raikkonen a pierdut orice sansa la titlu
Pagina
12345...120121122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău