• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michelle_b

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1070 in total
  • http://www.p2pstation.net/
    Mercedes si Williams vor utiliza noul sistem de ventilatie in China
  • Dani, tin sa te felicit pentru inspiratia in alegerea pozelor :) Pe linga unele comentarii (unde amicul Drako este leader de departe), inspiratia ta imi face zilele mai frumoase ...
    Massa: "Trebuie sa imbunatatim rezultatele din calificari"
  • Fernando stie ce spune ... big deal ca au folosit 3 motoare in 3 curse! Doar mai are cinci pentru bagatela de 16 curse ramase. Ceea ce ma linisteste pe mine cu adevarat e ca o sa il foloseasca pe cel din Australia. Da, acum chiar nu-mi mai fac probleme ...
    Alonso explica situatia motoarelor utilizate in 2010
  • La multi ani ! Mircea, Dani, prietenilor si cunoscutilor, tuturor "bolnailor infectati cu virusul Formula 1" va doresc un an 2010 bogat in sanatate, fericire, impliniri, liniste si mai ales un sezon 2010 competitional care sa ne aduca multe satisfactii ca fani ai acestui minunat sport si sa ne tina cu sufletul la gura. Sa fie spectacol ! [pe pista, nu in presa :P ]. Happy New Year all !
    Castigatorul pole position-ului ar putea obtine puncte in 2010
  • poate spune ce vrea [in speta, Howett], insa ei nici macar nu au fost o optiune pentru Kimi [http://formula1.automarket.ro/stiri/f1champ/26042/raikkonen-mclaren-este-singura-optiune-din-f1.html ] si nu din cauza pretului, ci pentru ca in optiunea lui Kimi nu pot ei furniza un monopost "campion" [si dupa ce s-au "laudat" ca il vor, normal ca nu pot spune public ca au fost refuzati din cauza "calitatii"]. Cit despre Brawn, nu as mai paria toti banii pe ei anul viitor cind vor pleca toti constructorii cu aceleasi reguli. Desi ar avea avantajul unor strategii perfecte. In opinia mea, Ross Brawn ramine cel mai bun [de departe] strateg din Formula 1, o minte stralucita combinata cu experienta indelungata [mai ales ca a inceput de jos], dupa cum Adrian Newey mi-a cistigat tot respectul, fiind cel mai prolific si stralucit designer din Formula 1.
    Brawn GP: "Raikkonen este prea scump pentru noi"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău