• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michelle_b

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1070 in total
  • de fapt, titlul stirii induce in eroare, pentru ca ei inca nu sunt inscrisi, doar au depus cerere de inscriere. Iar acest lucru a fost facut [zic eu] numai din considerente pur materiale ["money talks"]. BMW anuntind retragerea nu beneficiaza de nici unul din drepturile stipulate in "Concorde Agreement" [suna foarte ciudat "Intelegerea Concorde" :P]. In conditiile in care BMW doreste MULTI bani pentru vinzarea echipei, ei trebuie sa si ofere ceva pentru acestia. Si atunci s-au gindit ca macar un loc asigurat in F1 2010 sa ofere posibilului cumparator. Acesta este motivul pentru care au depus cerere . Zic eu ;) Iar comparatia cu Honda cade tocmai din cauza faptului ca Honda s-a vindut cu "renumita" suma de 1 lira, ori germanii vor bani multi [vezi declaratiile lui Peter Sauber]...
    BMW-Sauber s-a inscris din nou in sezonul 2010
  • sa inteleg ca nici in acest moment nu poti pune link-ul ? desi ai publicat o foarte mare parte din articol ? Aceeasi intrebare o am si pentru preview-ul echipei Force India, unde, de asemenea, link-ul e minunat ... de nefunctional ;)
    Alonso viseaza la un podium in fata propriilor suporteri
  • te rog sa nu ma implici in bataliile voastre vesnice. cu ctlnmihai sunt amica si daca am ceva sa ii spun o fac privat, iar lui sorin666 i-am explicat doar de ce l-am contrazis. nu vreau sa iau parte la nici o balacareala de-a voastra, nu vreau sa jignesc pe nimeni si nici nu doresc sa ma implic in certurile altora [am eu destul ale mele cu "clientii" mei :P]. si poti face pariu ca nici eu nu cunosc regulamentul in intregime. stiu doar parti care m-au sau ma intereseaza. eu spun ca nu merita oboseala sa retii tot regulamentul atit timp cit este postat pe net si ai o conexiune si un terminal. insa este bine si corect, ca daca te intereseaza ceva, sa te documentezi.
    Renault a castigat apelul si va concura la Valencia!
  • Asa e. Insa, daca ai fi urmarit declaratiile si toata tevatura din presa ai fi vazut ca diferenta consta in faptul ca echipa Renault l-a trimis CU BUNA STIINTA pe Alonso pe circuit cu roata [surubul] defecta. Stiind ca roata se va desprinde si ca exista o foarte mare probabilitate de a periclita viata unui pilot. In plus, ei neanuntind de defectiune nici macar pilotul lor, exista posibilitatea de a-si periclita inclusiv el viata [Alonso forta pe circuit pentru un posibil cistig/podium]. Si toate acestea au fost dovedite clar prin ascultarea team-radio-ului si a inregistrarilor echipei. La echipa Brawn, pur si simplu s-a rupt si desprins un arc [foarte nefericit eveniment intr-adevar, cu urmari grave] in timp ce masina rula [fara ca cineva sa STIE ca e rupt/se va rupe - ceea ce comisari numesc "accident de cursa"], situatie similara cu cea a lui Kimi, data ca exemplu negativ mai sus de colegul ctlnmihai. Mai mult, regulametul este foarte strict in legatura cu pneurile/buna lor functionare/prindere in ceea ce priveste securitatea pilotilor.
    Renault a castigat apelul si va concura la Valencia!
  • oki, multumesc ;)
    Alonso viseaza la un podium in fata propriilor suporteri
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău