• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michelle_b

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1070 in total
  • lolicel - nu am zis ca e o critica. nu se intelegea la ce te referi. simplu :D. Si, fara sa fie cu suparre, iar trebuie sa te contrazic. Daca are 10 abandonuri in plus, inseamna ca teoretic [si chiar si practic] NU are cum sa fie campion cu numai 6 curse terminate. chiar daca le-ar cistiga pe toate 6 :P
    Hamilton: "Titlul trebuie castigat de cel mai constant pilot"
  • asa as fi crezut si eu :P. Numai ca iar te contrazic [sry :D] : " Mark Webber, the Australian race driver for Red Bull, is more welcoming of the new system, agreeing with F1 chief executive Bernie Ecclestone that it increases the motivation to push for race wins". Cel putin toti fanii f1 sper ca sunt impotriva acestei reguli. si degeaba incercam noi sa ne exprimam punctele de vedere [care sunt identice si la tine, la mikahakkinen si la mine] ca nu vom putea schimba nimic. Sunt convinsa ca nici pilotii nu ar putea schimba nimic. Oricum, raman convinsa ca se va pierde din spectaculozitate [vreau sa vad care pilot va "forta" - un fel de gareth, stii tu radu la ce ce ma refer :P - startul acum, riscind sa faca accident si sa "piarda" o cursa ? idem la depasirile spectaculoase - vezi SPA - sau orice ne-ar face noua ca fani placere sa vedem]. Sper din suflet sa ma insel ...
    Hamilton: "Titlul trebuie castigat de cel mai constant pilot"
  • degeaba spun ca .... CE ? Am zis eu ca e buna timpenia asta monumentala ? din cit vad eu am spus doua lucruri 1. "bravo lewis" ptr constanta [si] in opinii si 2. ca exemplul lui raducu, mai ales exprimarea "unu ca massa" [care e vicecampion pina una alta, exact cum lewis e campion] nu sunt potrivite pentru a sustine ideea. ATIT am spus. Si parerea mea e, ca acesta alegere este total gresita si, il sustin pe Jenson, care mie mi se pare ca a subliniat cel mai bine timpenia acestei idei, spunind ca un pilot cistiga x curse, apoi sta si maninca inghetata, uitindu-se la ceilalti cum alearga in curse. la ce sa se mai chinuie ? Si, cel mai dureros pentru mine ca fan F1 este ca vad ridicindu-se intrebarea: unde va fi spectaculozitatea curselor? mai ales a celor dupa numarul 9 - 10 ?
    Hamilton: "Titlul trebuie castigat de cel mai constant pilot"
  • la ce filmulete te-ai uitat de ai observat ca massa a cistigat o cursa, apoi una a abandonat, apoi iar a cistigat si iar a abandonat ... ? din cit stiu despre f1 si, in special despre sezonul 2008, massa are un abandon in plus fata de lewis. cit de destept il face asta pe lewis ? sau DA, de fapt da, e mai bun lewis cu o participare la o cursa. lolicei. dar multi si tavaliti ! Daca despre participari vorbesti, spune despre BMW, despre Quick Nick si atunci, doar din punctul asta de vedere, ai dreptate :D
    Hamilton: "Titlul trebuie castigat de cel mai constant pilot"
  • ieri, intrebat in legatura cu acelasi subiect declara ca: “I have no opinion on this” (stire punctata pe f1champ). Azi, si-a "facut rost" de opinie. Bravo lui! Astept maine cu multa nerabdare un nou punct de vedere [precum si rautatile "prietenilor mei" :D - hmmm, astea cu siguranta vor sosi de azi :P ]
    Hamilton: "Titlul trebuie castigat de cel mai constant pilot"
Pagina
12345...717273...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău