• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

michelle_b

  • Membru din 02.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1070 in total
  • sau ca am avut dreptate acum vreo saptamina cind spuneam ca McLaren face "putin teatru" ... si am gasit apoi exprimata pe mai multe site-uri de specialitate aceeasi opinie :P
    Nakajima bate recordul lui Button la Jerez!
  • zic ca e ... gresit :D. ai spus: "are 10 abandonuri in plus", deci x [adica nu massa, ci alt pilot cu care e comparat massa] are DEJA minim 1 abandon [vezi "in plus" "D] deci: 6 curse mai poate cistiga. Pe care pariez ca NU le cistiga pe toate. Chiar si asa, ramine Alo si Ham, unul cu 5 dar ALTUL cu 6 :D, sa ne dea rezultatul. Deci au 6-6. Si, cum parerea ta e ca massa nu e bun, va fi evident ca el va avea puncte mai putine decit Alo sau Ham (cel tot cu 6 victorii) si atunci va intra in functiune numaratoarea punctelor si NU va fi massa camion. QED. :D . Am spus teoretic. Si chiar si practic, pentru ca e atat de aberant sa fie indeplinite TOATE aceste conditii incit daca chiar se implinesc, "cineva acolo il iubeste" muuult pe massa si atunci chiar merita sa devina campion :P
    Hamilton: "Titlul trebuie castigat de cel mai constant pilot"
  • offfffffffffff Radule. Da, Massa nu a terminat Hungaro, dar nu din vina lui, ci a constructorului, lucru evident. Deci, teoretic MERITA titlul la pioti. Si ma refer strict la punctul tau de vedere expus mai sus. Dar, sunt altii, care [spre exemplu Canada] din propria lor vina, din cauza propriei experiente si propriului talent ca pilot gresesc! Si ca isi distrug lor sansele sa fie campioni e SUPER! e ok, dar uite ca implica si pe altii ... La fel cu ii spuneam lui diesel08, putem "abera" pe subiect pina la Melbourne. Bottom line e ca aceasta regula este o prostie. imensa. evident, in opinia mea :D
    Hamilton: "Titlul trebuie castigat de cel mai constant pilot"
  • lolicel. cauciucuri cam cum avea si Lewis ? din alea ? dap. mergea tare rau massa. si da, era vorba de strategie. care zicea ca putea termina si ultimul ca nu conta. asa e. putem continua pe tonul asta pina maine. concluzia e simpla si [lolicei :D] sun doua: nu sunt fan massa, dar eu vad ca el a "avansat" [s-a maturizat] ca pilot si nu mai e cel care avea probleme pe ploaie. 2. massa a ramas cu eticheta, dupa cum Kimi a ramas in capul unora care nu citesc si urmaresc lumea f1 decit din 6 in 6 ani cu eticheta de "alcoolic". whatever! de ei ride lumea care e cunoscatoare, nu de mine, nici de Kimi. ideea e ca "ne certam" de plictiseala si din nerabdarea maxima de a incepe in sfirsit sezonul! Prima cursa va fi un indiciu destul de bun pentru ce va urma [zic eu "D]. acum, in spartul tirgului chiar ca mi se pare ca zilele se lungesc la fel cu elsticul si nu mai vine Melbourne ...
    Hamilton: "Titlul trebuie castigat de cel mai constant pilot"
  • ca de exemplu Brazilia 2008 ? Parca a plouat nu ? Si Massa a mers groaznic acolo pe ploaie. Da, parca era al saselea nu ? Sau Monza 2008. Sau ... da! asa e ... :D
    Hamilton: "Titlul trebuie castigat de cel mai constant pilot"
Pagina
12345...707172...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău