• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mikahakkinen

  • Membru din 09.07.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 201 in total
  • "Un parteneriat Red Bull - Mercedes va avea impact şi asupra unui alt constructor...." Parteneriatul se preconizeaza a fi intre Red Bull si Ferrari, nu intre RedBull si Mercedes.
    Williams şi Force India speră să obţină un contract de sponsorizare cu Aston Martin
  • McLaren:. "To be clear on our engine plan: Ninth ICEs fitted for FP1; used (in Hungary) engines fitted for FP2. Used (in Spa) engines for Sat/Sun" E clar ca strategia lor in 2015 este sa testeze cat mai mult posibil.
    Alonso şi Button vor primi penalizări pe grilă pentru utilizarea celui de-al nouălea motor
  • Legat de McLaren: "To be clear on our engine plan: Ninth ICEs fitted for FP1; used (in Hungary) engines fitted for FP2. Used (in Spa) engines for Sat/Sun"
    Italia, antrenamente 1: Hamilton, cel mai bun timp în faţa lui Rosberg
  • Ca si la precedentul update de motor Honda, sasiul McLaren nu este pregatit. Puterea suplimentara adusa de Honda nu a putut fi transpusa pe pista de sasiul McLaren. Data trecuta aceasta problema a fost rezolvata dupa 2-3 curse, astfel incat, si cu mult noroc, s-a transpus intr-un loc 5 in Ungaria. Principala problema a celor de la McLaren Honda pare in continuare incapacitatea celor doi parteneri de a lucra simultan in aceeasi directie, problemele de comunicare intre McLaren si Honda parand a fi la fel de grave ca lipsa de performanta a sasiului sau a motorului. Cu un 2015 compromis, singura sansa a parteneriatului ramane utilizarea la maxim a curselor ramase pana la finalul anului si a testelor din iarna lui 2016. Pentru frumusetea si placerea curselor de F1 sa speram ca anul viitor Mercedes nu vor mai fi lasati sa zburde pe cele 20-21 de circuite si sa ajungem sa sarbatorim o raritate ca victoria unui Ferrari sau RedBull.
    Lipsa de performanţe din calificările de la Spa, o "surpriză majoră" pentru McLaren
  • Usor usor ne intoarcem la monoposturile din perioada anilor 2000. Cand au inaltat excesiv eleronul/aripa spate, au ingustat aripa fata, au scurtat monoposturile etc toata lumea a spus ca sunt urate, ca nu mai au nimic in comun cu formula 1. Se pare ca fanii sunt mai corecti in aprecieri decat mintile luminate de la FIA. Speram ca F1 sa se intoarca acolo unde era acum multi ani: la spectacol pur pe pista si nu la cel artificial creat prin DRS, MKU sau alte dracovenii electronice.
    Video: Cum vor arăta monoposturile de Formula 1 în 2017
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia, Skoda, Renault, Opel, Peugeot, Mercedes, BMW
  • MASINA LA CARE VISEZ Lexus
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău