• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mikahakkinen

  • Membru din 09.07.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 201 in total
  • @F1 multumesc pentru "apreciere" :) Cu siguranta tu esti mult mai inteligent si ai o experienta atat de vasta in ceea ce priveste Formula 1 incat nu vom putea sa ne comparam cu tine. Mesajele tale nu merita reply insa oricum respectul a devenit ceva de domeniul trecutului. Numai bine si Paste Fericit!
    China, antrenamente 1: Mercedes a spulberat concurenţa
  • Iar pentru fanii McLaren exista vesti pozitive legate de evolutia pachetului McLaren&Honda: Australia FP2: locul 1 N. Rosberg 1:27.697...cea mai bine clasata masina McLaren 13. J. Button 1:31.387 (+3.690) Malaezia FP2: locul 1 L. Hamilton 1:39.790...cea mai bine clasata masina McLaren 16. F. Alonso 1:42.506 (+2.716) China FP2: locul 1 L. Hamilton 1:37.219...cea mai bine clasata masina McLaren 10. J. Button 1:39.275 (+2.056) Ramane de vazut daca aceasta evolutie va putea fi convertita maine in promovarea masinilor McLaren in Q2 iar duminica in lupta pentru ultimele pozitii care aduc puncte.
    China, antrenamente 2: Hamilton rămâne pe primul loc
  • Tweet McLaren: The order at the end of #FP2: 1 HAM 2 RAI 3 RIC 4 VET 5 ROS 6 KVY 7 BOT 8 NAS 9 GRO 10 BUT. 12 ALO. #ChineseGP
    China, antrenamente 2: Hamilton rămâne pe primul loc
  • In sfarsit o zi decenta de teste pentru McLaren. Asa cum spune si Mircea, pozitionarea lui Button pe locul 5 cu un motor setat in safe mode (aproximativ 70% din puterea maxima) la doar +0,25 fata de Ferrari (care au dominat primele sesiuni de testa alaturi de Sauber) pot aduce un zambet pe chipurile inginerilor de la McLaren si Honda. La finalul sesiunii, cu cateva minute inainte de final Button a oprit masina pe circuit dupa virajul 7, insa nu datorita unei defectiuni tehnice ci din lipsa de combustibil, echipa anglo-japoneza aratand ca aceasta zi a fost utilizata pentru mai multe teste. Atat aerodinamice cat si de incarcare cu combustibil sau comportament al pneurilor. Ca o paranteza, cei prezenti la circuit spuneau ca Lotusul arata ca fiind foarte greu de condus, spre deosebire de McLaren ce pare a avea un sasiu mult mai bine asezat. "The Lotus looks very edgy, very nervous to drive. I think the drivers are going to be earning their money again this year, unless they can find a solution to make it more comfortable." "It was good to see Button rack up some decent laps in the McLaren-Honda. The chassis looks good, but the fact it turns in very well may be accentuated by the engine not running at full power yet. Ț
    Teste Barcelona, ziua 2: Rosberg, cel mai rapid cu pneuri soft
  • E incredibil ce se intampla la McLaren. Daca nu se intampla un miracol si sa-si revina, asa cum au facut-o cei de la Red Bull anul trecut, cred ca lovitura de imagine pe care o va primi Honda nu va mai putea fii surmontata vreodata. Pacat, am asteptat cu sperante revenirea motoristului japonez in F1, au avut un an la dispozitie sa faca teste peste teste si verificari peste verificari, insa rezultatul este mai mult decat dezamagitor. Pentru spectacolul F1 sa speram ca vor remedia cat mai curand toate aceste probleme care par fara sfarsit.
    McLaren abandonează prima zi de teste din cauza unei scurgeri hidraulice
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia, Skoda, Renault, Opel, Peugeot, Mercedes, BMW
  • MASINA LA CARE VISEZ Lexus
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău