• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mikahakkinen

  • Membru din 09.07.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 201 in total
  • "It seems to confirm unofficial eyewitness accounts that Alonso seemed to have whacked the car sideways into the wall on the inside of the corner, as if on purpose. Two possible reasons would be: either a substantial failure in the steering system, leaving the car out of Alonso’s control or failure with the driver attempting to hit the car into the wall. Neither of which can be confirmed or denid from the sparse information available and McLaren refuses to comment. Meanwhile the helicopter is back and Sebastian Vettel, who was right behind Alonso at the time confirms that it did not look like an accident, but as if Alonso veered right and nerfed it into the wall on purpose or at least to prevent worse. A somewhat strange event in the morning session for the 05/06 World Champion, as AMus reporter Tobias Grüner points out… A reminder that it had been Jenson Button who was scheduled to take over from the Spaniard this afternoon. This seems highly unlikely now, which given all that mileage is everything in a new car/powertrain combination this will hurt even more. Interesting offering from Trident GP2 driver on Twitter about the nature of Alonso’s earlier crash… If you crash(into the seat or cockpit) in some of you nerves really hard you can have a blackout.. Maybe today was the case.. #comeonFer" Deci sunt multiple posibilitati pentru accidentul de astazi. Si presa straina considera una dintre ele ca fiind un acident intentionat al lui Alonso. Acum, ce s-a intamplat in realitate acolo e greu de spus. Ce doream eu sa subliniez era faptul ca ar fi un gest nesabuit al lui Alonso si total copilaresc la acest nivel daca ar fi provocat intentionat accidentul.. McLaren si Honda au la acest moment nevoie de toate resursele posibile pentru a pune la punct pachetul pt 2015, astfel incat fiecare tura conteaza, mai ales ca pana la startul sezonului au ramas mai putin de 3 saptamani.
    Alonso, transportat la spital în urma unui accident suferit în testele de la Barcelona
  • Voi puteti spune ce vreti, dar au mai putut cei de la McLaren sa repare masina? NU. A mai testat astazi Button? NU. Alonso are ceva? NU. Si sa fim seriosi acum, voi ati vazut cum arata masina dupa accident? Si comentatorii de la F1 Racind,AutoSport si F1 Essais France spuneau ca nu inteleg de unde a fost acel impact ce a necesitat transportarea cu elicopterul la spital. Asa ca voi l-ati tot injurat pe Mircea cand spunea de caracterul infect al spaniolului. Poate acum gresesc eu suspectandu-l, insa vom vedea pe parcursul sezonului de cum va evolua relatia dintre Alonso si Button. Cu toate ca Button este un gentleman si ar putea inchide ochii la multe lucruri, nu ca Hamilton care il plesnea pe Fernando cum il prindea.
    Alonso, transportat la spital în urma unui accident suferit în testele de la Barcelona
  • "Viteza a fost mică, poate 150 km/h. Apoi a intrat direct în zid. A fost ciudat", a declarat Sebastian Vettel. Ca sa intelegeti mai bine aceste afirmatii ale lui Vettel sa spunem ca de dimineata oficialii McLaren au decis ca ziua de astazi sa fie impartita intre cei doi piloti. Astfel Alonso urma sa testeze de dimineata iar Button dupa pauza de pranz. Fernando Alonso and Jenson Button will share the McLaren today. McLaren: "Our drivers will be sharing duties today, with Fernando in the car first and JB taking the reins this afternoon." Si asta pentru ca vineri Alonso reusise 59 de ture cu MP4-30 pe cand Button nu adunase joi si sambata mai mult de 30 datorita numeroaselor defectiuni la unitatea de propulsie Honda. Cu 10 (ZECE) minute inainte de pauza de pranz Alonso loveste zidul INTERIOR la virajul 4, intr-un loc unde, culmea, circuitul nu are camere. Asadar, cu exceptia lui Vettel care era in urma lui Alonso, nimeni nu stie ce s-a intamplat acolo. 11:50 The circuit's official feed reports that Alonso has crashed the McLaren. He's done so at a point out of camera sight. It seems the McLaren went into the inside wall on the run between Turns 3 and 4. Acum intrebarea care se pune este: a facut Alonso in mod intentionat acest gest pentru a-l priva pe Button de o dupa-amiaza la volanul monopostului McLaren? Greu de raspuns la intrebarea asta insa nu cred ca e tocmai cel mai fericit mod de a incepe un parteneriat intre Alonso si McLaren/Button.
    Alonso, transportat la spital în urma unui accident suferit în testele de la Barcelona
  • Timpii la ora 13:50 ora Romaniei: Nasr (1:27:306), Ricciardo (1:27:363), Verstappen (1:27:951), Raikkonen (1:28:054), Button (1:28:182), Maldonado (1:28:218) Wehrlein (1:28:329), Wolff (1:30:217) Hamilton (1:30:429). Raikkonen si Button au reusit timpi mai buni (1: 27: 523 respectiv 1:27:989) dar au fost anulati pt taierea unei sicane.
    Hamilton abandonează testele de la Barcelona din cauza unei probleme medicale
  • :))) Si cand te gandesti ca cei de la Force India au fost cei care, prin veto la primul vot, au blocat accesul celor de la Marussia in sezonul 2015 cu masina din anul precedent. Si asta doar pentru a mai primi cateva farame din banii pe drepturile de televizare. Oare daca nu sunt gata cu monopostul pt 2015 vor solicita derogarea la care ei au spus NU pentru Marussia? Viata asta nu uita nimic.
    Force India, în pericol să rateze prezenţa şi la ultima sesiune de teste
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia, Skoda, Renault, Opel, Peugeot, Mercedes, BMW
  • MASINA LA CARE VISEZ Lexus
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău