• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mip

  • Membru din 10.01.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 342 in total
  • BIZAR ! chiar azi m-am uitat pe site la vw in Canada si ziceau ca nu mai au masini si fac inscrieri pt la anul !!! pai pe care sa ii mai cred ? aci la noi e curentul lesne si se cumpara electroasele macar ca sunt scumpe de numa !
    Grupul Volkswagen se confruntă cu o cerere scăzută pentru electrice și reduce fluxul de producție
  • aia 300 de mii nu ii iau in mina muncitorii !!! au vreo 70-80 de miare brut si restul sunt cheltuieli cu asigurari de sanatate si pensie plus participatii la beneficii, etc ... acuma, pensia e o chestie mult mai ieftinake decit asigurarile medicale ... s-a vrut si la Tesla sa se faca sindicat si nu au reusit ... de altfel nici o alta uzina asiatica sau europeana din SUA nu are sindicat ... firmele care merg bine, nu prea au sindicate care sa le supra-incarce cu cheltuieli suplimentare ... nu zic ca oamenii aia nu ar avea nevoie de avantajele alea, dar mi se pare ca sunt cam exagerate/disproportionate si din cauza asta sunt probleme ... si directoriasii aia nu lasa nimic din ce au si uite asa s-a ajuns acolo; sindicalistii stiu si ei cum sunt platiti sefii ... situatie oarecum asemanatoare e si in Germania in industria auto ... e o situatie f incurcata ...
    Ford poate intra în faliment dacă acceptă salariul cerut de sindicaliști: 300.000 de dolari/an
  • salutare ... am avut un golf IV ... acu am hyundai elantra touring (in europa e i30 cw) ... ulterior am luat santa fe XL ... motivul ? unde locuiesc nu pot sa imi tin o remorca, asa ca am mers pe ideea de masina cu 5 usi ... pe linga comisioanele saptaminale prin magazine, scoli la copii, etc, mai apar excursii sau situatii cind un volum de incarcare mai mare e mai mult decit necesar; daca as fi avut loc pt a-mi tine remorca, as fi luat o berlina sau cel mult un "break/wagon" ... santa fe, e cum s-ar zice suv ... mult mai spatioasa, awd, bla-bla ... intr-un cuvint, mai practica : cel putin asta e punctul meu de vedere. are si puncte slabe, cum nimic nu e perfect ... nu ma mai vaicaresc pt ca si asa nu ajung nicaieri ! :)) da, as fi vrut sa am un off-roader capabil, gen jeep wrangler, sau range rover LR 3 sau 4 sau defender sau cine stie mai ce ... ba mai aveam in vedere o toyota 4runner ... dar nu a fost sa fie ... masinile astea sunt scumpe chiar si la mina a doua, plus echiparea suplimentara ... sunt multumit de santa fe, dar totusi e o masina de asfalt; nu uit asta ... ca proprietar de mai bine de 4 ani de suv, pot spune ca imi place, le gasesc utile, dar nu indispensabile; totusi, cind erau copilele mai mici aveam mult mai multe de carat dupa noi, si e f usor de incarcat/descarcat o masina dintr-asta ! e drept, un minivan/microbuz e mai spatios(consumul e cam la fel), dar cum zicea careva pe aci, are garda la sol mai joasa si la noi iarna e nasol, plin de bolovani de gheata ce se desprind de pe masini ... cind eram cu golful pe toate le adunam !!! nasoale momente ! de aia am preferat suv in locul van/microbuz ... cit despre initiativa prietenului @inexorabil de a face un canal youtube cu vw-ul pe post de vedeta, ... abia astept sa ma abonez ! drumuri bune tuturor !
    În premieră, SUV-urile au reprezentat peste jumătate din vânzările de mașini noi în Europa
  • salutare, ca sa il completez putin pe prietenul @inexorabil ... am avut si eu un golf IV, fabricat in 2001, benzina, 2.000 cmc ... au fost ceva probleme electrice pe acolo, aveam un "check engine" care nu voia sa se stinga nici chiar dupa reo 2-3 vizite pe la reprezentanta vw !!! ca sa nu vorbesc de alte garaje "de la coltul blocului" pe unde am umblat ... apoi, ma intreb cum vor fi serviciile de intretinere-reparatii-diagnosticare la cazul concret vw ... ei - cel putin in cazul meu - nu au fost - in 2010 - capabili sa imi rezolve problema la o masina produsa in 2001 ! cum vor reusi sa rezolve probleme mult mai complexe la masinile electrice ? parca anul trecut am vazut ceva tarife la reprezentanta la hyundai ... daca la motoarele pe combustie tariful era 120.00 $/h, la cele electrice era parca de 140 $/h ... din ce-am vazut/auzit/cetit, pe la Tesla e cel mai sigur deocamdata ... dar si la ei se cam asteapta la rind ... nu au destui tehnicieni macar ca am vazut ca fac angajari la greu, cel putin in zona noastra ... drumuri bune tuturor !
    Mașini electrice: Costuri ridicate și timpi de așteptare mai mari în service, comparativ cu termicele
  • acu vreo doo-patru saptaminuri ai vazut o stire ... da' nu cred ca pe-acilea ... zicea cum ca tovii' de la vw si hau-di au facut ceva intelegeri cu constructori chinezi (saic parca) sa fie si d-lor, sasalaii, mai la zi cu arunkatu' pe piata a electromotoarelor ! no ghici hamu' oari di ce la f scurt timp de la anuntu cu pricina stabalanii de la vw au sarit la capatina cu "novotatea" aiasta ??? pt mine e oarecum clar ... nu mi clar de ce le trebe cam doi ai pin-arunk un model ... sa videm cum o sa mearga dup-aia noile lansari ... sa va asteptati si la hau-di cu stiri d-astea ... https://www.arenaev.com/audi_and_saic_alliance_is_a_big_step_towards_ev_dominance-news-2136.php https://www.arenaev.com/vws_jetta_brand_to_rely_on_leapmotors_ev_platform_in_china-news-2196.php drumuri bune !
    Volkswagen schimbă strategia în lupta cu producătorii chinezi: dezvoltare mai rapidă și mai eficientă
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC hyundai elantra touring
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău