• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mirco

  • Membru din 11.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 200 in total
  • E INGROZITOR DE URATA, PARCA-I TAIATA CU TOPORUL.
    OFICIAL: Iata noul monopost Renault R29!
  • Nu aduc vorba pt ca era o discutie despre cursa din Brazilia, ce vrei sa comentez despre fiecare ce a facut tot sezonul? Cat despre "puncte acordate gratuit", nu e vina celor de la Ferrari ca Hamilton e foarte agresiv si pt. asta e penalizat. Ce legatura au "punctele acordate gratuit lui Massa" cu comentariul meu despre aceasta stire. Comenteaza stirea, nu mai bate campii.
    Glock dezvaluie momentele dificile de la Interlagos
  • Ar trebui ca unii dintre fanii McLaren sa nu se mai "incordeze" asa tare. Daca Massa ar fi castigat campionatul in urma unei depasiri de acest gen, probabil ca ati fi blestemat si astazi. Nu-mi pot explica nici acum de ce Glock a scazut ritmul atat de mult in ultimul tur, mai mult decat atat se vede pe reluare cum sa dat la o parte , fara sa schiteze macar vreo intentie de a-si apara pozitia. Intradevar avea pneuri de uscat dar nu te dai la o parte din fata celui care vrea sa-ti ia pozitia, eventual stai pe trasa ideala iar el te depaseste.Nu sunt eu in masura sa-i dau sfaturi lui Glock, dar ce a facut el este contrar ideii de competitie. Inca doua aspecte destul de importante : 1. Ultimul tur a fost cu 20 de secunde mai slab decat penultimul si asta in aceleasi conditii atmosferice; 2. Pista era mai mult umeda decat uda in locul unde a avut loc depasirea. Cu toate astea nu pot crede ca Glock a facut intentionat, nu cred ca a fost ceva premaditat. Pur si simplu asa s-a intamplat, dar as fi foarte curios sa aflu ce s-a intamplat cu Glock, care a fost motivul real, ca de ex. : poate si-a piedut concentrarea in acele momente.
    Glock dezvaluie momentele dificile de la Interlagos
  • Pe mine ma deranjat superficialitatea stirei. Mai mult decat atat, pozele aferente celor doua stiri sunt o dovada clara ca cel care a redactat aceste doua stiri, ''nu e fan Massa''.Poza lui Massa il infatiseaza cu o figura resmnata, iar poza lui Hamilton, il infatiseaza pe acesta vesel si triunfator.
    Momentele cheie ale carierei lui Felipe Massa
  • Nu comparatia dintre cei doi ma intereseaza. Nu e corect ca despre Hamilton sa spuna si la ce varsta a debutat, iar despre Massa sa nu aminteasca, ca a reusit sa castige doua competitii in acelasi an.
    Momentele cheie ale carierei lui Felipe Massa
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău