• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mirco

  • Membru din 11.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 200 in total
  • In 2005 Massa a avut mai multe puncte la finalul sezonului decat coechipierul lui, respectiv Villeneuve (campion mondial in 1997, de altfel). In 2009,dupa 9 curse din 17, mai exact inaintea MP al Ungariei, Massa avea 22 puncte iar Raikkonen 10. Nu ai de unde sa stii cate puncte ar fi avut alt pilot daca ar fi fost in locul lui Massa, doar daca nu cumva esti Mama Omida.
    Ferrari: "Sezonul 2012, esenţial pentru viitorul lui Massa"
  • Explicatiile lui Herbert sunt penibile, ai impresia ca vorbeste de alt incident. De fapt el ce vrea sa zica prin " Massa putea sa evite incidentul" ? Ca Massa treb sa o lase mai moale si sa-i cedeze locul lui Hamilton? Nici unul nu a vrut sa cedeze si s-au acrosat, dar sa nu uitam ca Massa era cu jumatate de masina in fata si era pe trasa. Repet, PENIBIL
    FIA: "Massa ar fi putut evita incidentul cu Hamilton"
  • El zice ca la ignorat Massa, dar el ce a facut dupa cursa din Singapore cand Massa a incercat sa vb cu el? Massa nu da vina pe Hamilton ca nu are rezultate sau cel putin eu nu am citit vreo stire in sensul asta, Massa ii reproseaza stilul de pilotaj si faptul ca le ruineaza si la altii cursele. Cat despre ultimul incident, a fost cel mult culpa comuna. Sa nu uitam ca Massa era mai in fata si era pe trasa.
    Massa: "Nu înţeleg de ce am fost penalizat"
  • PENIBIL
    McLaren pune incidentele lui Hamilton pe seama oglinzilor mici
  • Massa la depasit pe Hamilton de mai multe ori chiar in acest sezon. Daca Massa s-ar fi descurcat mai bine cu pneurile de compozitie tare ar fi terminat de multe ori in fata lui Hamilton si asta fara sa punem la socoteala ca McLaren este net superior Ferrari-ului. Intadevar Hamilton e mai talentat deca Massa, are si o masina mai buna anul asta si in primul rand este mult mai agresiv dar in nici un caz nu e fair-play. In opinia mea Hamilton nu e decat un maimutoi care este mult mai interesat de cum ii stau ochelarii decat sa fie fair-play. Cine crede ca nu la vazut pe Massa ori e prost, ori e naiv, ori e McLaren_Mircea_1984( adica mai rau de atat nu exista). Sa zica bogdaproste pt titlul din 2008, ca a fost pomana de la Dumnezeu si putin de la Glock, pt ca altul nu il mai vad in stare sa obtina. Se vede ca daca are coechipier puternic se pierde cu firea.
    Massa: "FIA trebuie să ia măsuri împotriva lui Hamilton"
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău