• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mirco

  • Membru din 11.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 200 in total
  • Paranoia exista peste tot.
    Mecanicul lui Webber acuză: "Button a trişat la pitstop în China!"
  • E clar ca Ferrari au gresit iarasi strategia. Daca cu 12 ture inainte de final, cand Massa era inca pe locul doi, il chemau la boxe si-i schimbau cauciucurile hard cu cauciucuri soft, brazilianul avea sanse mari la podium, indraznesc sa spun ca avea sanse la victorie. Din ce am vazut eu pana acum Ferrari si in special Massa, merge prost pe pneuri hard. Felicitari castigatorilor, a fost o cursa memorabila. Numai bine tuturor !!!
    Hamilton a câştigat Marele Premiu al Chinei!
  • In '85 in formula 1 erau motoare de 1.5 L turbo, V6. Specificatia de cursa pt acest motor era de 900CP. Specificatia de calificari era de 1200 CP, iar motorul nu rezista mai mult de 12 ture. Inginerii din acea vreme au vrut sa vada cat pot sa scoata maxim din acest motor, dar au esuat in tentativa lor, deoarece aparatele de masurat indicau maxim 1400 CP. Eu cred ca indiferent de ce capacitate cilindrica vor avea motoarele in viitor, nu vor duce lipsa de putere si viteza.
    Ferrari ameninţă din nou cu retragerea din Formula 1
  • Sunt 100% de acord cu ce zice mosu. Si sunt sigur ca cine a fazut o cursa de formula 1 din tribune e de acord cu el.
    Ecclestone: "Sunt total împotriva motoarelor turbo de 1.6 litri"
  • Unii o recunosc altii nu dar, toti ar vrea sa concureze pt Ferrari. Cred ca si Hamilton, adanc in sufletul lui, ar vrea sa piloteze un Ferrari.
    Vettel: "Sunt fericit la Red Bull, dar visez la Ferrari"
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău