• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mirco

  • Membru din 11.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 200 in total
  • In perioada mai sus mentionata situatia la pole position e urmatoarea : 1.Massa : in 2007 a avut 6 pole position (Malaiezia, Bahrain, Spania, Franta, Turcia si Brazilia), iar in 2008 a avut 3 pole position (Malaiezia, Turcia si Monaco) deci un total de 9 pole position. 2.Raikkonen : in 2007 a avut 3 pole position (Australia, Europa si Belgia), iar in 2008 a avut 2 pole position (Spania si Franta), deci un total de 5 pole position. Scor 9-5. CMRT-uri situatia e urmatoarea : 1. Massa : in 2007 a avut 6 CMRT (Bahrain, Spania, Franta, Europa, Belgia si China), iar in 2008 nici unul, deci un total de 6 CMRT. 2. Raikkonen : in 2007 a avut 6 CMRT (Australia, SUA, Anglia, Ungaria, Turcia si Brazilia), iar in 2008 a avut tot 6 (consecutive)(Spania, Turcia, Monaco, Canada, Franta si Anglia), deci un total de 12 CMRT. Scor 6-12 Sursa:(www.formula1.com)
    Analiza: Kimi Raikkonen vs. Felipe Massa
  • DANIEL POPESCU nu ar trebui sa fii impartial. Ai uitat ca Massa la lasat sa castige pe Raikkonen in Brazilia si doar astfel a reusit sa fie campion. Daca era pe bune era 7-7 la victorii. Si inca ceva, ai ''uitat'' sa prinzi in ''analiza'' pe care ai facut-o calificarile : 9-5 pt Massa la pole-position-uri. RUSINICA!!!!!!!! P.S. Daca stergi comentariul esti las.
    Analiza: Kimi Raikkonen vs. Felipe Massa
  • Cred ca nici tu nu stiai cate puncte a strans Schumi in primul an. Te-ai uitat pe site-ul oficial f1 si ai aflat, dar acolo trebuia sa vezi ca a participat doar la ultimile 6 curse si cel mai important masina cu care a concurat. Frate din pacate pierzi esentialul. Poti sa ai talent cu carul, dar daca nu ai sansa sa ajungi la o echipa puternica, cu o masina competitiva nu ai cum sa ai rezultate. Din ce zici tu reiese ca Hamilton e mai bun decat Schumacher ceia ce e o aberatie, cel putin in momentul de fata.
    Hockenheim: Massa incheie testele pe primul loc
  • Cine zice ca Hamilton e mai bun, tu? Daca Massa ar fi concurat pt. McLaren cu siguranta nu l-ai mai fi contestat atat. De ce nu il ataci la fel si pe Kova, care face o multime de greseli. Hamilton a avut McLaren din primul an pt. ca asta a fost norocul lui. Alonso a avut la debut Minardi, Schumacher a avut Jordan si cel putin pana in momentul de fata sunt mult peste Hamilton, ca si rezultate. Deocamdata Hamilton nu a aratat nimic altceva decat ca are potential si ca a facut niste greseli foarte mari. FII OBIECTIV, INDIFERENT CU CINE TII.
    Hockenheim: Massa incheie testele pe primul loc
  • Problema ta e ca esti subiectiv. Nu poti compara Sauber-ul cu McLaren-ul. Crezi ca daca Hamilton concura anul trecut cu un Wiliams sau cu un Renault, avea aceleasi rezultate? Massa, pilot sau nu, cu noroc sau cu ghinion, trebuie sa recunoasteti (voi astia care sunteti contra lui) ca cel putin in momentul de fata are sanse la titlu. Cat despre faza cu "in 2006 a fost robul lui Schumacher", ce naiba vorbim totusi de Schumacher = 7 TITLURI MONDIALE si in afara de asta toata lumea stie ca, cat a fost germanul acolo echipa aia a tras doar pt. el. Ce vroiai sa-l bata Massa pe Schumacher? "Nu a concurat in 2003 ca nu mai erau masini de rezerva", te contrazic, Massa a facut o mutare foarte buna pt el, plecand la Ferrari pt. un an ca pilot de teste. Ce naiba, hai sa fim obiectivi indiferent de favoriti.
    Hockenheim: Massa incheie testele pe primul loc
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău