• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

misha_zaitev

  • Membru din 16.01.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 87 in total
  • @vianu Sigur ca da, Dle. Vianu, e vorba DOAR de un marketing bun. Nu de performanta, nu de calitate, DOAR de un marketing! Acum eu inteleg ca detestati VAG, dar cand cea mai noua marca premium din Europa, intentioneaza sa ia Audi ca model, dumneavoastra spuneti ca succesul Audi e o chestiune de marketingm dati-mi voie sa va spun ca NIMENI nu se pricepe la MARKETING ca francezii iar mica dumneavoastra e demna de o cauza mai buna!
    Şeful DS: "Vreau să devenim o marcă precum este Audi"
  • Pai cred si ei ca vor renunta la ea. Era singura masina cu adevarat japoneza pe care o vindea mazda in Europa. Era unul dintre ultimii exponenti al genului acesta e masini de familie extrem de practice. Dar cand ai ca scop doar sa faci masini cat mai europene, nimic nu mai conteaza.
    Mazda5 se pregăteşte să-şi încheie cariera şi nu va primi un succesor
  • @gigi_frana& eee Daca americanii au transformat un Ford F in Raptor, adica o camioneta destinata fermierilor intr-una supersportiva, care ar fi problema daca, in functie de anumite studii de piata, VAG ar fac un Caddy sportiv? Daca Mazda transforma masini banale in sportive (vezi versiunile MPS), de ce va deranjeaza atat de mult ca VAG face acelasi lucru? Sau VAG n-are voie sa faca nimic din ceea ce altii fac, doar pentru ca aveti voi ceva impotriva?! Ca tot am dat exemplu Mazda, intre 3, 5, CX5 chiar nu-i nicio asemanare? Yarris si Aygo nu au aceleasi "mustati"? Ford nu a pus pe toate modelele sale din Europa acea grila marita a radiatorului? S numeste identitate de marca. Dar de ce voi, fanaticii anti-vag, ati vedea ca asta e o practica generala, cand o puteti remarca doar la un singur producator care este sursa tuturor frustrarilor voastre. Smtiti o placere as zice senzuala sa ponegriti, sa gasiti defecte, de parca asta ar reprezenta singura ocupatie care sa va satisfaca.
    Noul Volkswagen Caddy: design revizuit şi primul motor 1.0 TSI
  • @gigi_frana& eee Daca americanii au transformat un Ford F in Raptor, adica o camioneta destinata fermierilor intr-una supersportiva, care ar fi problema daca, in functie de anumite studii de piata, VAG ar fac un Caddy sportiv? Daca Mazda transforma masini banale in sportive (vezi versiunile MPS), de ce va deranjeaza atat de mult ca VAG face acelasi lucru? Sau VAG n-are voie sa faca nimic din ceea ce altii fac, doar pentru ca aveti voi ceva impotriva?! Ca tot am dat exemplu Mazda, intre 3, 5, CX5 chiar nu-i nicio asemanare? Yarris si Aygo nu au aceleasi "mustati"? Ford nu a pus pe toate modelele sale din Europa acea grila marita a radiatorului? S numeste identitate de marca. Dar de ce voi, fanaticii anti-vag, ati vedea ca asta e o practica generala, cand o puteti remarca doar la un singur producator care este sursa tuturor frustrarilor voastre. Smtiti o placere as zice senzuala sa ponegriti, sa gasiti defecte, de parca asta ar reprezenta singura ocupatie care sa va satisfaca.
    Noul Volkswagen Caddy: design revizuit şi primul motor 1.0 TSI
  • Singurul lucru interesant in acest asa zis top mi se pare motocicleta R75 care insoteste in poza Seria 2 Coupe. In rest, in ciuda oricaror argumente, criteriile pentr care Toyota Aygo este inclusa in aceeasi grupa de comparatie Leon X - Perience, pentru mine raman total lipsite de sens. Mi-aduc aminte ca, la un moment dat reprezentantii Automarket justificau faptul ca nu participa la acordarea titlului de " masina anului" in Romania prin aceea ca acel concurs este lipsit de obiectivitate. Am inteles acele argumente si totusi, cu tot respectul, imi permit sa afirm ca un top in vederea realzarii caruia sunt asezate alaturi masini din clase total diferite doar pentru ca acestea se incadreaza intr-o marja (inacceptabil de larga de pret) mi se pare ca este cel putin la fel de lipsit de obiectivitate. Este ca si cum ai compara un un cal de rasa de povara cu unul de cu unul de curse doar pentru ca ambii pot sa traga o sareta.
    BMW Seria 2 Coupe şi Citroen DS3 facelift, în luptă directă pentru calificare în Autovot 2015
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău