• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Discutiile diesel vs otto vor fi intotdeauna aprinse. Eu, atata vreme cat taxele nu vor fi atat de impovaratoare incat sa ma faca sa renunt, voi prefera diesel. In primul rand, un OTTO nu poate consuma cat un diesel decat in situatia in care aceeasi distanta este parcursa intr-un regim de exploatare mult mai bland, Cine afirma ca un OTTO modern de 150 cp parcurge aceeasi distanta pe autostrada, cu aceeasi viteza cu un diesel modern si consuma la fel de putin, minte. Un alt motiv pentru care voi prefera dieselul este cuplul care imi permite sa tractez din cand in cand rulota, in conditii mult mai bune decat as face-o cu orice benzinar. Si, credeti-ma, stiu ce spun pentru ca detin si o masina pe benzina mult mai puternica decat dieselul pe care-l conduc in mod normal. Ei bine, in ciuda diferentei de putere, in conditiile in care trebuie sa tractezi ceva, dieselul se comporta mult mai bine. @Kap E chiar merg cu bicicleta. Daca marile orase ar avea si o infrastructura destinata acestui tip de deplasare, numarul celor care utilizeaza acest minunat mijloc de transport ar fi mult mai mare.
    Motoarele diesel sunt în scădere de turație: benzina revine în preferințele clienților
  • Hmmmm... Mie mi se pare ca in spatele acestui anunt se ascunde ambitia si determinarea unui producator iaflat in plina dezvoltare. Coreenii chiar au vandut in Europa. Probabil ca nu au vandut cat au vrut ei, insa masinilor sunt un real progres. @Florian Anghelescu https://www.youtube.com/watch?v=YpPNVSQmR5c
    Hyundai va schimba numele modelelor sale: "Gama i nu a avut succes în Europa şi Statele Unite"
  • @Florian.Anghelescu Fiti pe pace... A vorbi din propria exprienta nu e o virtute pentru majoritatea colegilor de forum care obisnuiesc sa opineze pe baza unor informatii despre masini din categoriile "are un prieten"/"are cineva in familie"/mi-a zis mie cineva. Si eu sunt la al doilea VW. Am cumparat masina noua, asac cum s-a intamplat si cu prima. Aveti perfecta dreptate 2.0 TDI 150 co este mai economic decat 1,9 TDI 105 cp. Daca spui asta esti catalogat ca fiind needucat.Mai mult, se chinuie sa-ti povesteasca si ce alegere proasta ai facut si ce alegere buna ai fi putut face. Nimeni nu-si pune problema ca un client nu si-ar cumpara a doua oara o masina de acelasi tip, daca nu ar fi multumit de prima. Intr-un singur punct va contrazic.... Lipsa de originalitate a designului este caracteristica tuturor producatorilor actuali. Toate masinile de volum seamna una cu cealalta. Pri urmare Renault nu pacatuieste mai mult decat altii.
    Mini-Talisman: imagini și detalii oficiale cu noul Renault Megane Sedan, înlocuitorul lui Fluence
  • @XXX Ai un vot pozitiv de la mine pentru constatarea ta finala. Doar ca Bechtel a fost doar una dintre componentele notei de plata respective. Printre altele am mai putea mentiona si permisiunea acordata avioanelor aliantei de a ne survola spatiul aerian pentru a-i bombarda pe sarbi.
    Trei ani în România versus trei ani în Turcia: ei au construit un pod de 3 kilometri cu 6 benzi peste Marea Marmara, noi am făcut un pasaj de 700 de metri la București
  • "dupa scandalul cu bechtel s-a facut liniste. de ce s-au decontat materiale de trei ori mai scumpe decat in proiect nu s-a cercetat. de ce s-a platit? pentru ca era de la firmele noastre !" Nu, rotila! Pentru ca nu-i bine sa te pui rau cu Unchiul Sam!
    Trei ani în România versus trei ani în Turcia: ei au construit un pod de 3 kilometri cu 6 benzi peste Marea Marmara, noi am făcut un pasaj de 700 de metri la București
Pagina
12345...122123124...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău