• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Ceea ce nu intelege eu din titlul articolului este motivul pentru care Clujul "bate" Bucurestiul. Pana la urma, Bucurestiul are o retea de metrou. Se doreste construirea uneia la Cluj?!! Foarte bine! Cred ca ar fi una dintre cele mai importante realizarii de infrastructura urbana din Romania de dupa 1989 si as fi mandru, chiar daca nu locuiesc in Cluj ca ea sa se realizeze. Dar de ce trebuie sa vorbim despre acest proiect important in termeni comparativi si sa intretinem aceasta falie artificiala intre est si vest dand senzatia ca exista romani superiori altor romani?!!
    Provincia bate Capitala: Bucureştiul renunţă la metroul Iancului - Pantelimon, Clujul vrea o magistrală până la aeroport
  • Interesant de stiut este daca noua masina va fi un Renault sau un Samsung cu stema de Renault ca in cazul lui Koleos!
    Renault mai bagă o fisă: după eşecul Koleos, francezii apelează la Maxthon
  • @xxx In prezent pe site-ul VW pretul masinii respective este aproape similar cu cel pe care l-am platit eu in urma cu un an....Poate sa fie vorba de o reducere la optionale. Astea costa destul de mult la VW.
    Europa, singurul motor de creştere: vânzările Volkswagen au scăzut cu 5% în februarie. "Clienţii ne rămân loiali"
  • Eii Mitica, daca am sa ma incumet la un asemenea drum, cu siguranta iti voi da de stire. Chiar mi-ar face placere sa te cunosc. Cat despre calitatile tale de mecanic, da-mi voie sa-ti marturisesc ca, mai ales dupa ce am aflat cine se ascunde sub noul tau user (cu ocazia unei alte conversatii), ti-as incredinta masina mea cu toata increderea. Hai sa traiesti!
    Europa, singurul motor de creştere: vânzările Volkswagen au scăzut cu 5% în februarie. "Clienţii ne rămân loiali"
  • Asa se explica faptul ca anvelope de nivel mediu descalificate de astia prin teste aveau performante reale aproape similare cu cele ale unor marci premium.
    Nokian sparge tăcerea: "Multe dintre testele comparative de anvelope au fost manipulate încă din anii '80"
Pagina
12345...152153154...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău