• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • @mog Acum, si tu... Daca omului nu i se pare chiar atat de greu ce altora li se pare, nu inseamna nici ca greseste nici ca nu se pricepe. Noi cei care posedam marca asta, ar trebui sa mergem doar pe pricncipiul ca, in general, oamenilor le plac masinile in tim ce noi IUBIM Subaru! Marca asta ar trebui nu doar sa fie una speciala ci sa aiba si admiratori speciali.
    La 81 de ani, o bătrânică din Polonia conduce un Subaru WRX STI de 300 cai putere
  • Mie mi se pare ca noua bara fata are avantajul unui unghi de atac ceva mai bun. In orice caz, garda la sol in fata pare sa nu mai scada sub nivelul cele dintre roti cum se intampla la modelele actuale, ceea ce nu poate reprezenta decat o bila alba. Nu de alta, dar sistemul 4x4 de pe Mokka este destul de capabil, astfel incat ar fi fost pacat sa nu poate fi folosit si pe drumuri mai grele.
    GENEVA 2016 LIVE: Opel Mokka X este prezent în premieră la Geneva
  • @@Misha Faptul ca au recunoscut performantele lui Clio, nici nu-i de mirare! Nu se puteau opune evidentei!
    La 81 de ani, o bătrânică din Polonia conduce un Subaru WRX STI de 300 cai putere
  • @Mitica Blajinul Eu asa cum am afirmat de mai multe ori, nu ma pricep foarte bine la mecanica. Afirmatia mea are la baza spusele unor mecanici la care, tocmai datorita fiabilitaii masinii mele, nu am ajuns prea des -::)). Multumesc foarte mult pentru bunele intentii. Ori de cate ori voi avea o problema nu voi ezita sa-ti cer parerea. Respect!
    La 81 de ani, o bătrânică din Polonia conduce un Subaru WRX STI de 300 cai putere
  • @@4 Dupa aroganta mai ca as recunoaste stilul puber al unuia dintre scorpioni. Exemplul pe care il dai este dintr-o revista germana. Nemtii sunt cunoscuti pentru faptul ca ar face orice ca produsele lor sa primeze. De la mituirea unor membrii ai juriilor unor concursuri internationale, pana la falsificarea unor norme de poluare. WRX STI si Golf R au fost testate si de cei de la Fifth Gear, echipa cu un trecut mult mai profesionist in domeniul auto. Si ghici cine a castigat? In alta ordine de idei, cat timp Subaru, Citroen si alte marci importante si , mai presus de toate CINSTITE, faceau performanta in WRC, VW nici nu era acolo, Abia dupa ce, echipele WRC ale concurentei, lovite de criza au inceput sa faca compromisuri si chiar sa se retraga, VW s-a gandit ca ar fi bine sa investeasca din profiturile uriase obtinute prin MINCIUNA, si sa creeze o echipa de WRC. Prin urmare, cei care au fost lipsiti de concurenta au fost cei le la VW si nu altii. @Mitica Blajinu Ai dreptate, cu o mica observatie. Motorul boxer de 2.5 nu-i chiar asa de usor de reparat.... Este foarte compact iar accesul la diverse componente se face destul de dificil.
    La 81 de ani, o bătrânică din Polonia conduce un Subaru WRX STI de 300 cai putere
Pagina
12345...156157158...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău