Cosmin si Cornel
Baieti, tot respectul. Lamentarile domnului jurnalist dovedesc lipsit de echivoc ca dumnealui chiar a lipsit la lectia de geografie economica.
Ma intreb cum de nu se lauda ca producem mai multe masini decat Elvetia sau decat Malta?
Aceeasi mentalitate, din ce in ce mai intalnita in ultima vreme conform careia tot ce e la rasarit reprezinta un fel de pol al saraciei, oamenii aia se deplaseaza doar cu carutele! (A se vedea PIB-ul Iranului)
Domnule Vianu, nu-i chiar asa. Daca jantele de echipare sunt pe 20", nu inseamna ca in CI nu-i posibil sa existe si dimensiuni mai mici. MasinIle mele, spre exemplu au doua dimensiuni in cartea de identitate, iar la una dintre ele, cand m-am dus la RAR sa-i fac omologarea sau identificarea (nu stapanesc bine terminologia) cei de acolo au fost niste draguti si mi-au mai trecut cateva dimensiuni.
Legat de anvelope, marturisesc ca am avut experienta sa constat ca anvelope de iarna de categoria a II-a (Debica, Fulda, Kleber, Khumo, Yokohama, BF) , cel putin pe zapada, se descurca excelent., macar de le-ar folosi soferii romani in detrimentul celor sh.
@Tralala
Ceea ce nu pricepi tu este ca faptul ca notiunile de "frumos" si "urat" sunt prin natura lor subiective. Asa cum nu ne place tuturor acelasi tip de femeie, nu poate sa ne placa aceeasi masina.
Exemplul cel ma elocvent in materie de perceptie a frumosului in domeniul auto mi se pare Citroen DS. Cand au lansat-o francezii, masinile inca mai pastrau multe influente ale scolilor de design interbelice, Masina, desi francezii, mai nonconformisti de felul lor au considerat-o un must have, nu a rupt gura pietelor din afara Frantei. In prezent, DS este considerata una dintre cele mai frumoase masini produse vreodata in lume.... Panimaesh?
@vianu. mircea si someone
Dragilor, sunteti in eroare. Voi confundati sasiul (acea structura pe care, la anumite masini sta caroseria, inexistenta la multe dintre masinile moderne care au caroserie autoportanta) cu insasi caroseria.
Structura de rezistenta a caroseriei, este in cazul lui Morgan, intr-adevar din lemn de frasin. Sasiul, respectiv acea componenta care sustine caroseria cu structura de frasin, a fost mereu metalic fiind confectionat din otel, sau, in cazul ultimelor modele aero din aluminiu.
Ultimele comentarii
1292 in total