Nemtii au exploatat oameni, dar prizonierii germani au fost si ei exploatati prin Siberii. Razboiul este dovada cea mai concreta a lui "homo homini lupus"! Sunt crime abominabile care trebuie amintite tocmai pentru a nu fi repetate. Gestul celor de la BMW este cu atat mai laudabil cu cat, de ce sa nu spunem, dincolo de umilinta de a deveni sclav, umilinta la care nu ar trebui sa fie supusa nicio fiinta umana, sunt sigur ca pentru oricare inginer si tehnician evreu era de preferat sa lucreze intr-o uzina decat sa sfarseasca intr-o camera de gazare.
Lau Calin
Ai mare dreptate. Companiile japoneze au rechemat in service sute de mii de masini pentru probleme care puneau in mod direct si grav in pericol viata si integritatea corporala a pasagerilor. Nimeni nu s-a sesizat cu privire la faptul ca mii si mii de oameni au condus masini care prezentau un risc major.
Si pentru ca traim intr-o tara in care circula inca basculante de 30 de an care scot fum ca fum ca furnalu', o tara in care inmatricularile sh sporesc considerabil, iar cei care se ocupa de inmatricularea unor hardughii in Bulgaria prospera, o tara a carei capitala nu are un sistem de colectare a deseurilor menajere care sa permita sortarea celor care nu sunt biodegradabile, in asa fel incat acestea ajung in pamant, o tara in care aceeasi capitala are o centura pe care nu poti sa te deplsasezi 200 m fara sa vezi zeci si zeci de peturi de plastica azvarlite de-a valma, ne-am gandit sa infieram cu manie proletare VW, pentru ... poluare!
Eu am criticat cat am putut marsavia celor de la VW. Ceea ce s-a intamplat nu doar ca este anormal dar este lipsit de cel mai elementar bun simt in ceea ce priveste relatia consumator-producator.
Insa cand va cum unii dau din coada la auzul vestilor proaste venite dinspre VW, ma apica groaza. Asa, bun, au gresit sau au comis-o! Ce ati vrea voi, cei care nu mai stiti cum sa injurati, sa se inchida?!! Va dati seama ce consecinte ar avea intrarea in faliment a unui gigant precum VW asupra unei economii europene care si asa n-o duce exceptional? Dincolo de faptul ca industria auto din cateva tari, serios afectata fiind, ar produce cateva zeci mii de someri, la astia s-ar mai adauga ale cateva mii, inclusiv in Romania, care lucreaza, in fabrici de subansamble, la dealeri, etc. Angajatorii lor platesc taxe si impozite, oamenii platesc taxe si impozite.. Chiar vi se pare un motiv de maxima bucurie ca fabricile VW sa se inchida? Ca ce? Ca nu va plac voua masinile lor?
De altfel, am citit mai multe articole despre masina asta si nicaieri nu se pomeneste de un sasiu din lemn. Asa cum arata, caroseria pare a fi una autoportanta asa ca, nici vorba de sasiu.
Ultimele comentarii
1292 in total