• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Nemtii au exploatat oameni, dar prizonierii germani au fost si ei exploatati prin Siberii. Razboiul este dovada cea mai concreta a lui "homo homini lupus"! Sunt crime abominabile care trebuie amintite tocmai pentru a nu fi repetate. Gestul celor de la BMW este cu atat mai laudabil cu cat, de ce sa nu spunem, dincolo de umilinta de a deveni sclav, umilinta la care nu ar trebui sa fie supusa nicio fiinta umana, sunt sigur ca pentru oricare inginer si tehnician evreu era de preferat sa lucreze intr-o uzina decat sa sfarseasca intr-o camera de gazare.
    Trecutul lasă urme adânci: BMW recunoaște că a exploatat 50.000 de evrei din lagărele naziste
  • Lau Calin Ai mare dreptate. Companiile japoneze au rechemat in service sute de mii de masini pentru probleme care puneau in mod direct si grav in pericol viata si integritatea corporala a pasagerilor. Nimeni nu s-a sesizat cu privire la faptul ca mii si mii de oameni au condus masini care prezentau un risc major. Si pentru ca traim intr-o tara in care circula inca basculante de 30 de an care scot fum ca fum ca furnalu', o tara in care inmatricularile sh sporesc considerabil, iar cei care se ocupa de inmatricularea unor hardughii in Bulgaria prospera, o tara a carei capitala nu are un sistem de colectare a deseurilor menajere care sa permita sortarea celor care nu sunt biodegradabile, in asa fel incat acestea ajung in pamant, o tara in care aceeasi capitala are o centura pe care nu poti sa te deplsasezi 200 m fara sa vezi zeci si zeci de peturi de plastica azvarlite de-a valma, ne-am gandit sa infieram cu manie proletare VW, pentru ... poluare!
    Europa, singurul motor de creştere: vânzările Volkswagen au scăzut cu 5% în februarie. "Clienţii ne rămân loiali"
  • Eu am criticat cat am putut marsavia celor de la VW. Ceea ce s-a intamplat nu doar ca este anormal dar este lipsit de cel mai elementar bun simt in ceea ce priveste relatia consumator-producator. Insa cand va cum unii dau din coada la auzul vestilor proaste venite dinspre VW, ma apica groaza. Asa, bun, au gresit sau au comis-o! Ce ati vrea voi, cei care nu mai stiti cum sa injurati, sa se inchida?!! Va dati seama ce consecinte ar avea intrarea in faliment a unui gigant precum VW asupra unei economii europene care si asa n-o duce exceptional? Dincolo de faptul ca industria auto din cateva tari, serios afectata fiind, ar produce cateva zeci mii de someri, la astia s-ar mai adauga ale cateva mii, inclusiv in Romania, care lucreaza, in fabrici de subansamble, la dealeri, etc. Angajatorii lor platesc taxe si impozite, oamenii platesc taxe si impozite.. Chiar vi se pare un motiv de maxima bucurie ca fabricile VW sa se inchida? Ca ce? Ca nu va plac voua masinile lor?
    Europa, singurul motor de creştere: vânzările Volkswagen au scăzut cu 5% în februarie. "Clienţii ne rămân loiali"
  • De altfel, am citit mai multe articole despre masina asta si nicaieri nu se pomeneste de un sasiu din lemn. Asa cum arata, caroseria pare a fi una autoportanta asa ca, nici vorba de sasiu.
    Când lemnul bate metalul și fibra de carbon: conceptul Toyota Setsuna mizează pe mesteacăn și cedru pentru șasiu și caroserie
  • @xxx Sasiurile Morgan sunt din otel sau, mai nou din aluminiu, doar structura caroseriei este de lem.
    Când lemnul bate metalul și fibra de carbon: conceptul Toyota Setsuna mizează pe mesteacăn și cedru pentru șasiu și caroserie
Pagina
12345...154155156...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău