Scorpioane eu nu incerc sa te conving de nimic. Doar ca daca as fi un pusti care a teminat scoala primara care posteaza despre Wagner, despre istoria automobilismului, care cunoaste legislatie mai mult de o suta de ori de cat stii tu ca absolvent de drept practicant la cabinetul de avocatura al mamicii si stie sa faca diferenta dintre notiunile juridice de "daune" si "despagubiri", ar insemna ca sunt un copil de scoala primara extem de dotat, nu? Ha ha ha ha
Prin legea taximetriei aplicatia Uber a devenit ilegala. Ca si in alte tari in care au fost interzisi reprezentantii acestei companii profita de vidul legislativ dat fiind faptul ca niciun politist care opreste o masina in trafic nu poate verifica daca soferul si pasageruil are instalata aplicatia uber in telefon. In Franta sau in alte tari dein Europa in care asemenea servicii au fost interzise, reprezentantii companiei nu ar avea curajul sa iasa sa declare ca functioneaza impotriva legii. Intr-o tara ca Romania orice este posibil. Mai ales daca esti american.
@noname
Esti in eroare. Impozitul pe mijlocul de transport, adica cel datorat an de an organului fiscal local, nu se raporteaza la valoarea bunului. sau la vechime (cum de altfel ar fi normal) ci exclusiv la capacitatea cilindrica. Astfel se ajunge la situatia paradoxala ca un amarat cu un ARO pe care-l foloseste sa-si care zarzavaturile de la gradina la piata, masina a carei valoare de piata tinde spre zero, sa fie nevoit, fie sa faca o multime de combinatii sa-si declare masina autoutilitara, fie sa achite impozit cat unul cu BMW sau chiar mai putin daca BMW-ul are sub 3000 cmc. Nu confunda impozitul cu taxa de inmatriculare sau de poluare.
Ca sa completez cele precizte de nuw, adaug categoria alora cu rable care, avand prioritate, iti fac semn sa treci si intra in tine ca sa-si repare masina pe rca-ul tau ....
Si de aceea zic, oricat s-ar supara unii, ca e sfant CASCO.
Ultimele comentarii
1292 in total