• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Adica sa intelegem ca pana acum si-au dorit cantitate si nu calitate?
    Volkswagen își ia gândul de la supremația mondială: ”Ne dorim calitate, nu cantitate. Abia în 2025 sperăm să devenim lideri”
  • @Ilici Eu nu am aspirat,, am turbo... si da, trece foarte lin din gaz in benzina... nu se simte, doar suna... La cele spuse de tine as mai adauga Hyundai... au scos recent un I 20 cu GPL de fabrica. Sistemul insa este tot cel clasic (benzina +gpl) doar ca indicatoarele de GPL sunt integrate in bord. Ei de asta spun ca, solutiile de care vorbesti tu, nu-s chiar usor de gasit, pentru ca s-ar fi gasit. Ce-ar avea de pierdut un producator daca ar scoate o masina exclusiv pe GPL? Dar hai sa vedem cine ar cumpara-o? In momentul de fata doar una din treo benzinarii au statii GPL. Ar trebui schimbata si adaptata o intreaga infrastructura. Or avea polonezii si italienii multe statii, dar cand pleaca in Grecia de exemplu, au nevoie si de benzina... Si apoi sa stii ca GPL -ul este, ca si petrolul tot o resursa epuizabila. Desi, inca, rezervele de gaz ale planetei sunt mai mari, trecere totala pe GPL ar duce la epuizarea lor rapida. Asta-i motivul pentru care dezvoltarea unei masini care sa merafa exclusiv pe GPL, nu reprezinta o prioritate....
    Maşinile vor putea emite de două ori mai multe noxe decât limitele legale. "Este ca şi cum Dieselgate nu a avut loc niciodată"
  • @Automarket No offence dar criticile de mai sus sun pe deplin justificate. Includeti acest articolo in rubrica "drive-test" si nu scoateti masina pe strada? Faceti toate pozele in parcare show-roomului. E vorba despre un SUV si chiar nu gasiti o bordura, daca nu un drum neasfaltat? Las la o parte ca, dupa cum va e obiceiul nu ziceti nimic despre cum functioneaza tractionea integrala. E permanenta, se cupleaza una dintre punti? Care diferential se blocheaza?
    Întoarcerea fiului pierdut
  • Da, Dumitru... Avem slava Domnului cu ce sa ne mandrim. In perioada interbelica am avut la un moment unul dintre cele mai performante avioane de vanatoare din lume. Pe vremea in care aspectul locomotivelor vremii era tributar modelului cu cosuri de fum, la uzinele Malaxa se produceau trenuri cu aspect de TGV. Apoi, dupa razboi, cand mai toate statele comuniste erau tributare exporturilor de tehnica din URSS, in Romania se produceau avioane, vapoare, trei tipuri de masini, camioane, tractoare si cam tot ce insemna mijloc de transport in comun. Au trecut anii si multe dintre aceste realizari sau pierdut. Au aparut altele noi, Dacia fiind doar una dintre ele! Toate astea ar trebui sa faca pe carcotasi sa invete rolul chibitului si ... SA TACA!
    Skoda sărbătorește și are de ce: au trecut fix 110 de ani de când au fabricat prima lor mașină
  • @Vianu Imi cer scuze. Eu intelesesem ca aveti Fiesta.... Insa va spun ca am fost anul acesta in concediu cu niste amici care avea Focus 1.0 ecobust. Consumul mediu pe autostrada la masina lor a fost in jur de 7l/!00 km, in conditiile in care vitezele de deplasare au fost rezonabile... @ilici Fara sa fiu vreun priceput, ma tem ca ce spui tu e un pic mai greu de realizat. GPL-ul este totusi un gaz spre deosebire de etanol. Toate masinile pe GPL pornesc pe benzina. Chiar si cele cu GPL de fabrica. Alimentarea cu GPL incepe abia cand motorul se incalzeste. Asta se intampla probabil si datorita proprietatilor gazului, nu doar ale motorului. GPL -ul se poate transforma din gaz in lichid doar la o anumita temperatura, Daca este frig afara nu poti porni driect pe GPL. Cel putin nu cu tehnologia actuala. In alta ordine de idei, spuneai mai sus ca masinile cu motoare turbo sunt cumva mai adaptate la mersul pe GPL. Hmmm ... Da si nu. Eu posed un turbo destul de mare pe GPL si iti spun ca la turatii mari (peste 5000 de ture) sare in benzina. Explicatia e urmatoarea. Instalatia de GPL, oricat ar fi de performanta merge pe principiul presiunii gazului din butelie. Nu exista o pompa de benzina care sa lucreze concomitent cu turbina si sa furnizeze instant carburantul necesar supralimentarii. Cu alte cuvinte, oricat de desteapta este instalatia, nu poti avea la dispozitie mai mult GPL decat iti da presiunea. Nu stiu dava fenomenul descris de mine se intampla si la motoare de putere mai mica (masina mea sare binisor de de 240 cp). Stiu ca la motoarele mari se pot face remapari incat motorul sa furnizeze o putere mai mica pe GPL decat pe benzina. si intentionez sa-m fac una. In rest sunt foarte de acord cu tine. Ar trebui sa existe mai multe masini cu benizina+gpl in ofertele producatorilor. In Italia stiu sigur ca exista si masuri care sa ingurajeze oamenii sa cumpere astfel de masini cum ar fi scutirile de taxe la inmatriculare, scutiri de impozite sau alte reduceri.
    Maşinile vor putea emite de două ori mai multe noxe decât limitele legale. "Este ca şi cum Dieselgate nu a avut loc niciodată"
Pagina
12345...177178179...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău