• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • @dan_grc & babacloanta Nu, nu i-a grabit nimeni. Insa pur si simplu aceasta masina este destinata pietei americane de unde Mercedes incearca sa mai rupa cateva firimituri din vanzarile monstrilor sacrii Ford si GM.... Ori pentru asta un pret competitiv este vital. Asta-i motivul concret pentru care au renuntat sa investeasca intr-o platforma proprie si au preferat sa cumpere una. Am auzit pareri in sensul in care ar fi putut utiliza o platforma de G ... Nimic mai gresit! Un pick-up are un sasiu cu totul diferit, iar G-uri pick-up nu se mai fabrica de ceva vreme ....
    Mercedes explică utilizarea platformei lui Navara pentru Clasa X: "Timpul de dezvoltare a fost scurt, iar prețul trebuie să fie atractiv"
  • @Gigel Cand spui "neschimbata" te referi, probabil la forma caroseriei. In rest, pune mana si vezi ce motorizari avea primul Puch si ai sa vezi ca diferentele sunt enorme. Mai mult decat atat, daca tii cont si de faptul ca primele generatii ofereau si masini de lucru, echipate relativ saracacios (chiar pick-up-uri) ai sa vezi ca diferentele in ceea ce priveste luxul modelelor actuale sunt enorme. Singurul off roader care de la lansare si pana la retragerea de pe piata si-a pastrat caracterul de masina buna la toate intact, a fost Land Rover Defender.
    Aniversare pe pământ austriac: au fost produse 300.000 de exemplare Mercedes-Benz Clasa G la uzina din Graz
  • @mog Studiul este facut in Germania.... compania este americana. Nici pe mine nu ma mira faptul ca marcile coreene s-au clasat pe primele locuri. Au investit foarte mult in dezvoltare in timp ce omologii europeni nu au stiut cum sa-si reduca costurile.. De asemenea acest studiu vine sa-mi confirme o opinie mai veche ... Demult am spus ca masinile celor de la Skoda mi se par ceva mai bine inchegate decat celelalte produse VAG. Iata confirmarea. Sa speram ca acest clasament va reprezenta pentru cei de la Skoda un atu pentru a solicita celor de la VW tehnologii echivalente cu cele care echipeaza masinile fabricate in Germania. Ramane, desigur de discutat modalitatea in care a fost efectuat studiul pentru ca sunt dscrepante destul de greu explicabile. Mi-e greu sa cred ca, in realitate in, spre exemplu, Peugeot (locul 6) si Citroen (locul 22), pot exista diferente atat de mari in ceea ce priveste fiabilitate, ambele branduri apartinand aceleaiasi marci. Prin urmare, asa cum foarte bine spunea Dan_grc ar trebui mai multe explicatii despre modalitaea in care a fost realizat studiul. Compania respectiva nu este specializata in inginerie ci in studii de piata.
    JD Power prezintă topul fiabilității mașinilor în Germania: Kia și Hyundai bat mărcile japoneze, Opel e cea mai fiabilă marcă germană
  • @Vianu Aferim, bre! Aferim .... -::)))))
    Exemplu de naționalism: Francois Macron, președintele Franței, va conduce un Peugeot 5008
  • @@Neo Ce? Nu-l cunosti pe Costel, ardeleanul nostru separatist, care urastie tot ce nu e german? S-a saturat de manutele rosii pe care le incasa injurand tot ce nu e german si a inceput sa posteze sub un NEO user ... In rest, fii pe pace! Extremisti exista de partea tuturor producatorilor ...
    Exemplu de naționalism: Francois Macron, președintele Franței, va conduce un Peugeot 5008
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău