• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Chiar este o masina legendara si merita omagiile intregii suflari automobilistice! Fara Fiat 500, Fiat 600, Topolino, Citroen 2 CV, VW Kaffer, Citroen 2 CV si alte assemea masini fiabile, destinate maselor largi, fara sa mai vorbim de legendarul Ford T, probabil ca autoturismul nu ar fi devenit niciodata un bun de larg consum. De asta masinutele astea trebuie tratate cu cel putin tot atat de mult respect ca si limuniznele de lux care le-au fost contemporane iar cei care inca le mai mentin pe sosele trebuie priviti cu cel putin tota atat de multa admiratie ca si marii colectionari care investesc milioane de euro ca sa achizitioneze supercaruri de epoca!
    Aniversare la muzeu: Fiat 500 împlinește 60 de ani și ajunge exponat în New York
  • Designul este, fara discutie o chestiune de gust. Insa venirea noului Impreza in Europa are cel putin o parte exceptionala: Pretul extrem de convenabil al modelului actual in aceasta perioada. O iImpreza cu motor 2,0 benzina, echipata decenta ajunge sa coste noua 23 000. Mi se pare o super afacere! IMpreza la pret de Octavia sau de Golf ....
    Noul Subaru Impreza ajunge în Europa în septembrie: are tracțiune integrală și sisteme de asistență în standard
  • @@misha T1 din imagine, fabricate fiind in 1967 sunt ultima generatie si de asta au aspectul, daca se poate spune asa, mai modern.... Legat de bare, da, au existat mai multe echipari. Cu bara metalica peste cea propriu-zisa, cu un al doilea rand de geamuri mici in laterarele cupolei, etc ... Uite aici: https://betterparts.org/vw/other/vw-t1.html Si mie mi-au fost tare dragi. T1 Sunt foarte rare in Romania. Eu am fost la cateva expozitii si am vazut cateva expuse, insa nu aveau numar romanesc. Probabil si datorita faptul ca sunt atat de scumpe incat cu pretul pe care l-ai plati pe ele iti poti cumpara o masina de epoca ceva mai aratoasa decat un VAN. Am vazut de curand un T2 cu numar de Romania in stare foarte buna si m-am bucurat asa cum ma bucur de fiecare data cand vad o masina de epoca pe roti.
    Clasicul Volkswagen Bulli își mai trece în cont o aventură: 20.000 de kilometri parcurși din Malaezia până în Germania
  • @Tibi Ai sa razi, dar la capitolul "flote" intra si Mertanu sau Ixciunciu' cumparat pe leasing de ceafa lata care-l conduce ca sa nu plateasca TVA ....
    Peugeot, Ford și Renault, constructorii care vând cel mai bine pentru persoane fizice
  • @Bogdan Mirica Din cate vad eu vorbim de doua T1 (cele cu parbrizul din doua bucati) si un T2. Confuzia probabil vine dintr-o bizarerie.... Masina se numeste VW TYPE2. Si s-a fabricat in doua variante : Type 2 - T1 pana in 1967 si Type 2 - T2 (dupa 67). Prin urmare af fi fost corect sa spuneti ca in expedite au pornit 3 VW TYPE 2 dintre care doua sunt T1 si unul T2.
    Clasicul Volkswagen Bulli își mai trece în cont o aventură: 20.000 de kilometri parcurși din Malaezia până în Germania
Pagina
12345...495051...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău