Chiar este o masina legendara si merita omagiile intregii suflari automobilistice! Fara Fiat 500, Fiat 600, Topolino, Citroen 2 CV, VW Kaffer, Citroen 2 CV si alte assemea masini fiabile, destinate maselor largi, fara sa mai vorbim de legendarul Ford T, probabil ca autoturismul nu ar fi devenit niciodata un bun de larg consum. De asta masinutele astea trebuie tratate cu cel putin tot atat de mult respect ca si limuniznele de lux care le-au fost contemporane iar cei care inca le mai mentin pe sosele trebuie priviti cu cel putin tota atat de multa admiratie ca si marii colectionari care investesc milioane de euro ca sa achizitioneze supercaruri de epoca!
Designul este, fara discutie o chestiune de gust. Insa venirea noului Impreza in Europa are cel putin o parte exceptionala: Pretul extrem de convenabil al modelului actual in aceasta perioada. O iImpreza cu motor 2,0 benzina, echipata decenta ajunge sa coste noua 23 000. Mi se pare o super afacere! IMpreza la pret de Octavia sau de Golf ....
@@misha
T1 din imagine, fabricate fiind in 1967 sunt ultima generatie si de asta au aspectul, daca se poate spune asa, mai modern.... Legat de bare, da, au existat mai multe echipari. Cu bara metalica peste cea propriu-zisa, cu un al doilea rand de geamuri mici in laterarele cupolei, etc ...
Uite aici:
https://betterparts.org/vw/other/vw-t1.html
Si mie mi-au fost tare dragi. T1 Sunt foarte rare in Romania. Eu am fost la cateva expozitii si am vazut cateva expuse, insa nu aveau numar romanesc. Probabil si datorita faptul ca sunt atat de scumpe incat cu pretul pe care l-ai plati pe ele iti poti cumpara o masina de epoca ceva mai aratoasa decat un VAN.
Am vazut de curand un T2 cu numar de Romania in stare foarte buna si m-am bucurat asa cum ma bucur de fiecare data cand vad o masina de epoca pe roti.
@Tibi
Ai sa razi, dar la capitolul "flote" intra si Mertanu sau Ixciunciu' cumparat pe leasing de ceafa lata care-l conduce ca sa nu plateasca TVA ....
@Bogdan Mirica
Din cate vad eu vorbim de doua T1 (cele cu parbrizul din doua bucati) si un T2.
Confuzia probabil vine dintr-o bizarerie....
Masina se numeste VW TYPE2. Si s-a fabricat in doua variante : Type 2 - T1 pana in 1967 si Type 2 - T2 (dupa 67).
Prin urmare af fi fost corect sa spuneti ca in expedite au pornit 3 VW TYPE 2 dintre care doua sunt T1 si unul T2.
Ultimele comentarii
1292 in total