• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • @Vianu Cred ca rezervele dumneavoastra nu se justifica. China are suficiente fabrici de masini apartinand unor producatori indigeni sau occidentali astfel incat sa poata beneficia de o profesionalizare pe scara larga a mainii de lucru. Nu cred ca noua, in calitate de cetateni romani, ne-ar conveni sa stim ca un client de Ford din Franta (spre exemplu) ar stramba din nas stiind ca masina pe care urmeaza sa o cumpere este fabricata in Romania ... Atata vreme cat masini coreene si japoneze se fabrica in Europa, nu vad de ce ne-ar deranja daca masini europene ar fi fabricate pe alte continente. Apropos de chinezi .... La un moment dat se anunta cu surle si trambite deschiderea un fabrici GW in Bulgaria .... Care o mai fi stadiul proiectului?
    Volvo S90 a ajuns în Europa: prima mașină importată din China pe Bătrânul Continent
  • Nu cred ca vorbim de schimbari minore.... Mie , cel putin din ce pot sa vad in spatele camuflajului, partea din fata mi se pare destul de mult schimbata. Si ma intreb daca nu cumva acea bara mai proeminenta micsoreaza unghiul de atac ale care carui valori au facut celebru modelul actual. Ramane de vazut. Eu sper ca Dacia sa ofere in continuare si odata cu noua generatie o varianta ieftina dotata cu sistemul de tractiiune integrala pe care impatimitii de offroad sa o poata modifica.
    Fotografii spion cu noua generație Dacia Duster: schimbări minore pentru SUV-ul a cărui producție va începe la Mioveni la sfârșitul anului
  • Erata: Dimpotriva, legata +vreo patru virgule pe care nu le-am pus din viteza ... Scuze!
    Volvo S90 a ajuns în Europa: prima mașină importată din China pe Bătrânul Continent
  • @Tembelux Rex Eu nu cred ca se va schimba ceva in ceea ce priveste numarul clientilor din Romania. Oricum, din mai multe motove, Volvo nu se numara printre preferintele romanilor in domeniu auto. Iar cei care sunt cu adevarat fani ai marcii sunt suficient de inteligenti sa inteleaga ca producerea in China nu schimba nimic in ceea ce priveste calitatea. Din potriva! Chinezii sunt un popor de oameni extrem de muncitori si cu un simt al datoriei extrem de ridicat. Nu vad pentru de ce i-am acuza inutil. La urma urmei fara bani chinezesti Volvo a ar fi istorie ca si multe alte marci Europene care prin natura imprejurarilor au ajuns sa apartina unor marci de peste ocean. Intr-un cuvant, mai bine Volvo la chinezi si in viata decat Saab sau Rover la americani dar in cosciug. Singura intrebare care cred ca s-ar ridica ar fi cea legat de pret. Dupa cum stim taxele vamale pentru masin NON UE sunt destul de mari, iar Volvo este un brand destul de scump. Ori au reusit chinezii prin forta de munca ieftina sa compenseze suma care reprezinta taxe vamale ce s adauga la pretul masini, ori aceste masini se vor vinde in tari europene care nu fac parte din UE....
    Volvo S90 a ajuns în Europa: prima mașină importată din China pe Bătrânul Continent
  • Sigur o sa vin un ciudat si-o sa ne spuna ca are suspensii de Logan si ca nu merita ...
    Rar și scump: un Porsche 911 GT2 Evo s-a vândut cu 1.3 milioane de euro
Pagina
12345...646566...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău