@Vianu
Cred ca rezervele dumneavoastra nu se justifica. China are suficiente fabrici de masini apartinand unor producatori indigeni sau occidentali astfel incat sa poata beneficia de o profesionalizare pe scara larga a mainii de lucru. Nu cred ca noua, in calitate de cetateni romani, ne-ar conveni sa stim ca un client de Ford din Franta (spre exemplu) ar stramba din nas stiind ca masina pe care urmeaza sa o cumpere este fabricata in Romania ...
Atata vreme cat masini coreene si japoneze se fabrica in Europa, nu vad de ce ne-ar deranja daca masini europene ar fi fabricate pe alte continente. Apropos de chinezi .... La un moment dat se anunta cu surle si trambite deschiderea un fabrici GW in Bulgaria .... Care o mai fi stadiul proiectului?
Nu cred ca vorbim de schimbari minore.... Mie , cel putin din ce pot sa vad in spatele camuflajului, partea din fata mi se pare destul de mult schimbata. Si ma intreb daca nu cumva acea bara mai proeminenta micsoreaza unghiul de atac ale care carui valori au facut celebru modelul actual. Ramane de vazut. Eu sper ca Dacia sa ofere in continuare si odata cu noua generatie o varianta ieftina dotata cu sistemul de tractiiune integrala pe care impatimitii de offroad sa o poata modifica.
@Tembelux Rex
Eu nu cred ca se va schimba ceva in ceea ce priveste numarul clientilor din Romania. Oricum, din mai multe motove, Volvo nu se numara printre preferintele romanilor in domeniu auto. Iar cei care sunt cu adevarat fani ai marcii sunt suficient de inteligenti sa inteleaga ca producerea in China nu schimba nimic in ceea ce priveste calitatea. Din potriva! Chinezii sunt un popor de oameni extrem de muncitori si cu un simt al datoriei extrem de ridicat. Nu vad pentru de ce i-am acuza inutil. La urma urmei fara bani chinezesti Volvo a ar fi istorie ca si multe alte marci Europene care prin natura imprejurarilor au ajuns sa apartina unor marci de peste ocean. Intr-un cuvant, mai bine Volvo la chinezi si in viata decat Saab sau Rover la americani dar in cosciug.
Singura intrebare care cred ca s-ar ridica ar fi cea legat de pret. Dupa cum stim taxele vamale pentru masin NON UE sunt destul de mari, iar Volvo este un brand destul de scump. Ori au reusit chinezii prin forta de munca ieftina sa compenseze suma care reprezinta taxe vamale ce s adauga la pretul masini, ori aceste masini se vor vinde in tari europene care nu fac parte din UE....
Ultimele comentarii
1292 in total