• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • Interesul sa fie oare amortit de masivele rechemari in service-uri datorate deja celebrelor airbag-uri Takata? In Romania au fost chemate 900 de vehicule doar in acest an!
    Toyota încearcă să reaprindă interesul publicului pentru Auris cu ediția specială Bi-tone
  • In alte articole am intalnit numele talentatului designer despre care se vorbeste in articol redactat SfiazoF, probabil data fiind tendinta de germanizare a numelor slave din fostul imperiu austro-ungar. Imi place extraordinar de mult tendinta aceasta a jurnalistilor romani. Oricum, numele de origine slava al romanului se potriveste foarte bine cu cele ale celorlalti doi colegi, un rus si un bulgar.
    Formula 1 în 2027 în viziunea unui designer român de la Renault: monoposturi autonome cu propulsie electrică
  • @Bogdan Mirica Inainte sa vorbiti despre "designul chinez", probabil din aceeasi dorinta de a da o nota de senzational articolelor dumneavoastra, nu ar strica sa va informati cu privire la persoana Domnului Gert Volker Hildebrand. In alta ordine de idei, ce intelegeti prin "sasiu de tip monococa"? Sasiul este acel cadru metalic rigid care (in ziua de azi la camioane, autoutilitare, vehicule off road sau mai stiu ce alte modele vechi aflate inca in fabricatie in diverse colturi ale lumii) sustine caroserie. Ori, o CAROSERIE monococa, implica tocmai lipsa acestui cadru. Prin urmare alaturarea celor doi termeni reprezinta o formulare de tip "tren de lurale roti-senile". Asta lasand la o parte faptul ca a tine sa mentionezi despre faptul ca o masina care se doreste a fi o limuzina premium ca are caroserie monococa, este ca si cum ai spune ca are aer conditionat .... Nu mai vorbesc de faptul ca textul cuprinde aceleasi repetitii care au devenit un obicei in ceea ca va priveste si care nu fac altceva decat sa dovedeasca cu bagaj de cuvinte relativ redus.
    Ce se naște când amesteci designul chinezesc cu tehnologia suedeză: Qoros K-EV este un concept cu uși care se deschid ciudat, dar cu 870 de cai oferiți de Koenigsegg
  • @vianu Hmmm... Depinde la ce va referiti tunci cand vorbiti de Skoda.... Skoda a avut modele foarte bine primite pe piata britanica mult inainte de '89 .... Versiunea sport a lui Estelle, care in UK s-a vandut sub denumirea Rapid (dovada ca nu-i nimic nou sub soare), a fost extrem de bine primita, fiind denumita "poor man's Porsche". Si, atentie, vorbim de un brand 100% estic si nu de vreo subsidiara a unui mare producator occidental. Cred ca doar rusii cu Niva, respectan desigur proportiile segmentului, au mai reusit o promovare atat de buna a unei masini fabricate in est pe pietele din occident. Povestile de mai sus nu diminueaza cu nimic meritele Dacia, ci vor sa spuna tocmai ca se poate!
    Dacia a ajuns la 100.000 de mașini vândute în Marea Britanie în 4 ani: marca se comercializează la fel de bine ca în România
  • @Pana Eu nu ma numar printre cei care ti-au dat voturi negative. Insa mie tocmai aceste vanzari "ok" ale unei marci originare din Europa de est, pe o piata destul de pretentioasa. o mi se pare ca reprezinta un fapt remarcabil. Ar trebui prezentat un clasament general al vanzarilor de masini in UK. Probabil ca am putea observa branduri destul de renuite cu vanzari sub Dacia. In alta ordine de idei, nu a spus nimeni ca e ceva "wow"'! Este o stire pur si simplu. Nu am gasit in cuprinsul ei laude si osanale aduse celor de la Dacia!
    Dacia a ajuns la 100.000 de mașini vândute în Marea Britanie în 4 ani: marca se comercializează la fel de bine ca în România
Pagina
12345...787980...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău