Interesul sa fie oare amortit de masivele rechemari in service-uri datorate deja celebrelor airbag-uri Takata? In Romania au fost chemate 900 de vehicule doar in acest an!
In alte articole am intalnit numele talentatului designer despre care se vorbeste in articol redactat SfiazoF, probabil data fiind tendinta de germanizare a numelor slave din fostul imperiu austro-ungar. Imi place extraordinar de mult tendinta aceasta a jurnalistilor romani. Oricum, numele de origine slava al romanului se potriveste foarte bine cu cele ale celorlalti doi colegi, un rus si un bulgar.
@Bogdan Mirica
Inainte sa vorbiti despre "designul chinez", probabil din aceeasi dorinta de a da o nota de senzational articolelor dumneavoastra, nu ar strica sa va informati cu privire la persoana Domnului Gert Volker Hildebrand.
In alta ordine de idei, ce intelegeti prin "sasiu de tip monococa"? Sasiul este acel cadru metalic rigid care (in ziua de azi la camioane, autoutilitare, vehicule off road sau mai stiu ce alte modele vechi aflate inca in fabricatie in diverse colturi ale lumii) sustine caroserie. Ori, o CAROSERIE monococa, implica tocmai lipsa acestui cadru. Prin urmare alaturarea celor doi termeni reprezinta o formulare de tip "tren de lurale roti-senile". Asta lasand la o parte faptul ca a tine sa mentionezi despre faptul ca o masina care se doreste a fi o limuzina premium ca are caroserie monococa, este ca si cum ai spune ca are aer conditionat ....
Nu mai vorbesc de faptul ca textul cuprinde aceleasi repetitii care au devenit un obicei in ceea ca va priveste si care nu fac altceva decat sa dovedeasca cu bagaj de cuvinte relativ redus.
@vianu
Hmmm... Depinde la ce va referiti tunci cand vorbiti de Skoda.... Skoda a avut modele foarte bine primite pe piata britanica mult inainte de '89 .... Versiunea sport a lui Estelle, care in UK s-a vandut sub denumirea Rapid (dovada ca nu-i nimic nou sub soare), a fost extrem de bine primita, fiind denumita "poor man's Porsche". Si, atentie, vorbim de un brand 100% estic si nu de vreo subsidiara a unui mare producator occidental.
Cred ca doar rusii cu Niva, respectan desigur proportiile segmentului, au mai reusit o promovare atat de buna a unei masini fabricate in est pe pietele din occident.
Povestile de mai sus nu diminueaza cu nimic meritele Dacia, ci vor sa spuna tocmai ca se poate!
@Pana
Eu nu ma numar printre cei care ti-au dat voturi negative. Insa mie tocmai aceste vanzari "ok" ale unei marci originare din Europa de est, pe o piata destul de pretentioasa. o mi se pare ca reprezinta un fapt remarcabil. Ar trebui prezentat un clasament general al vanzarilor de masini in UK. Probabil ca am putea observa branduri destul de renuite cu vanzari sub Dacia.
In alta ordine de idei, nu a spus nimeni ca e ceva "wow"'! Este o stire pur si simplu. Nu am gasit in cuprinsul ei laude si osanale aduse celor de la Dacia!
Ultimele comentarii
1292 in total