• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • @Vianu Pentru corectitudine .... Macheta de epoca nu era X74, ci Panhard 35 ....
    Volkswagen copiază strategia Renault - Dacia: germanii vor lansa un brand low-cost în China în 2019 cu un sedan şi un SUV
  • @Vianu La modelul 24, in mod sigur se deschideau si usile si capota. La cel vechi, se putea inlatura capota motorului ... Asa este, cele importate la noi erau albe si negre. Am avut un priieten care avea una rosie si era foarte rara.... ii fusese adusa de parinti direct din URSS... Pentru ca, o sa radeti, dar acesta era tara de origine. Nu stiu daca va consoleaza cu ceva, dar si ale mele au disparut -::)) Erau foarte fragile si pe atunci, pur si simplu, ne jucam, nu colectionam ... De colectinat am inceput sa colectionez ceva mai tarziu -:::))). Si daca in copilarie ma jucam cu masinute americane fabricate in URSS, acum detin cateva machete ale unor autoturisme rusesti, fabricate in alte zari -:::))/
    Volkswagen copiază strategia Renault - Dacia: germanii vor lansa un brand low-cost în China în 2019 cu un sedan şi un SUV
  • @vianu Eu chiar merg peste 15000 de km pe an. Dar chiar daca n-ar fi asa, dati-mi voie sa va spun ca oricare om care prefera concediile cu deplasari lungi cu masina, atunci cand vede ca isi mai cumpara doua - trei nopti de cazare cu economia facuta pe combustibil, se felicita ca si-a luat diesel. Si sa stiti ca nu e adevarat ca ar fi vesnic diponibile in show-room-uri.... Eu cand mi-am luat masina (intamplator aceeasi dar fara face lift), pentru configuratia dorita am asteptat cam doua luni!
    În căutare de spectaculos
  • Andy Panhard PL 17 este o masina mult mai noua ca si conceptie decat Type 1. si nici nu cred ca fac parte din aceeasi clasa. Mai noua cu aproape 25 de ani! De ce nu compari cu Citroen 2 CV al carui proiect dateaza cam din aceeasi perioada? Sau cu Fiat Topolino, de exemplu? Daca italienii au scos Topolino din productie in '56, Citroen a produs 2CV pana prin anii 80! Defender a fost una dintre cele mai iubite masini englezesti. Si asta pentru ca, de la lansare, a fost modificat cat se poate de putin. Poti spune la fel si despre Renault 12, nu? A fost o masina care a devenit low-cost avand in vedere ca a ajuns sa fie contemporana cu modele, mult mai moderne? Dar oare chiar era low-cost la momentul lansarii? Si, apropo, de Panhard, iti multumesc pentru niste amintiri placute pe care mi le-ai trezit evocand aceste brand. Cand eram copil existau niste machete Panhard de... plastic...Daca nu ma insel in Romania au fost prezente niste replici la scara mica ale modelelor Panhard si Levassor X74 si Panhard 24. Insa, nu pot sa nu te intreb cati dintre cei care ne citesc stiu cate ceva despre brandul acesta? Sau cati, intr-un caz fericit, il confunda cu un brand american, de asemenea defunct??? Prin urmare, cui i-a iesit pasenta? Cine a judecat corect?Superbele exemplare Panhard et Levassor sunt istorie, pe cand Skoda Superb isi continua povestea.... @arogantu' Grija ta fata de poporul chinez si "prietin" este de-a dreptul induiosatoare! Eu as plande de mila celor carora li se vand arme, de mila celor care sunt implicati in conflicte sangeroase fara vina lor, de mila celor care nu-si permit nici macar o bicicicleta! Si as mai fi plans de mila marcii al carei exponent il porti la avatar, daca niste bieti chinezi nu ar fi investit in urma dezastrului lasat de Ford. Sa nu uitam ce masini facea Geely? Ma indoiesc sincer ca VW va produce unele mai proaste!
    Volkswagen copiază strategia Renault - Dacia: germanii vor lansa un brand low-cost în China în 2019 cu un sedan şi un SUV
  • Eu nu m-as grabi sa critic VW pentru ca incearca lansarea unui brand low-cost! Nu i-as critica nici macar pentru faptul ca, spre deosebire de modul in care a procedat Renault cu Dacia, nu au mentinut marcile mai mici achizitionate (Seat si Skoda) la nivelul de copii saraci ai grupului, ci au cautat sa le ridice cat se poate de tare, desigur, fara a atinge limitele canibalizarii. Sigur ca exista diferente intre Seat si Skoda, pe de-o parte, si VW pe de alta parte. Diferente de dotari, de optiuni, etc.... Insa exista LEON Cupra sOctavia RS si Golf GTI, exista Seat Exeo, Skoda Superb si Passat.... aproape fiecare model al unei marci isi gaseste un corespondent intr-un model al alteia. Prin urmare de ce sa injuram VW? Pentru ca, spre deosebire de Ford, spre exemplu, nu s-a ales praful de tot ce a atins si nu a fost nevoie de investitii chinezesti si indiene casa repare tot ce au facut ei praf? Pentru ca, spre deosebire de GM, de exemplu, cei de la VW nu se fac vinovati de distrugerea niciunui brand pe care l-au achizitionat? Pentru ca nu au reusit producerea unui low-cost pentru ca au vrut sa fabrice masini la propriile standarde si sa nu coboare sub ele? Daca Renault ar fi avut profiturile VW, ar fi mai investit oare in acest segment? Haideti sa ne amintim diferentele uriase de tehnologie dintre primele Loganuri si tot ce producea grupul Renault pana atunci! Le puteam oare compara in ceea ce priveste tehnologia si dotarile cu diferentele care exista intre Superb si Passat? Cu siguranta, nu! Pentru ca nu se pot compora! Si cu toate astea francezilor le-a iesit! Sigura ca VW a pierdut trenul in acest segment si e foarte greu sa produca un low-cost in Europa. Asta ar insemna fie sa coboare unul dintre brandurile sale, mult sub nivelul la care l-a adus, fie sa incerce sa maiachizitioneze un brand European, si exceptand cateva nume rusesti, nu prea are ce), fie sa inventeze o noua marca. In toate situatiile lucrurile nu stau deloc usor. Prin urmare nu-i de mirare ca testeaza piata chineza. @Andy Te contrazic un pic. Faptul ca Beetle era o masina populara, nu as zice neaparat ca era low-cost., daca ne gandim la ce alte masini populare erau pe piata atunci. Gandeste-te ca vorbim de o perioada in care BMW producea IsetTa,primele Mini au veau ca si componente de suspensie tampoane de cauciuc, Citroen 2 CV si R4 se vindeu in milioane de exemplare, iar Italienii, cativa ani mai tarziu, aveau sa umple atat tarile din blocul comunist, cat si majoritatea tarilor cu drumuri proaste (Spania Turcia) de Fiat, simple (500, 600, 1400) pe care acestea aveau sa le produca sub licenta (apropo, pana sa-i cumpere VW si SEAT tot asta au facut). In acest context, raportandu-ne la concurenta care produce masini mult mai simple devat Type 1, sa spui ca acesta era un low cost, mi se pare o usoara exagerare. Era, intr-adevar o masina ieftina, dar printre nenumarate masini ieftine, unele chiar mai ieftine, care i-au fost contemporane. Si apoi, nu uita ca in aceeasi perioada mentionata de tine, VW a produs o multime de masini care nu erau cu nimic mai prejos celorlalte automobile de volum ale timpului. Daca stau sa ma gandesc, spre exemplu l Karmann Ghia, chiar nu as zice ca vorbim de un brand low-cost.
    Volkswagen copiază strategia Renault - Dacia: germanii vor lansa un brand low-cost în China în 2019 cu un sedan şi un SUV
Pagina
12345...868788...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău