• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • @Kirotractor Permiteti-mi sa va contrazic un pic in ceea ce priveste certitudinea ca cei de la honda n-or s-o dea in bara pe care ati exprimat-o in postarea dumneavoastra. Eu as fi un pic mai sceptic in a cumpara o motoroziare complet noua la momentul lansarii sale, chiar daca e vorba de un porducator japonez. Oricat de meticulosi ar fi japonezii, atunci cand e vorba de implementarea unor noi tehnologii sunt si ei supusi greselii la fel care orice alti ingineri. Daca ma gandesc la defectele primei generatii de boxer-diesel de la Subaru, dar si la proaspatul lansat Mirai , al celor de Toyoota a carui prima serie a fost chemata in service in totalitate, as zice ca nimeni nu-i scutit de greselile inceputurilor. In rest, mie imi place acest nou Civic si daca as fi in postura de a-mi achizitiona o masina noua singurul lucru care m-ar retine sa-l cumpar ar fi tocmai noutatea motorizarilor. Partea buna a lucrurilor e aceea ca in prezent nu am nevoie de o masina noua, iar atunci cand va fi cazul voi putea sa ma gandesc serios la masina asta pentru ca, sunt sigur, inerentele erori ale inceputului, vor fi fost corectate!
    New Age
  • @Kirotractor Eu va multumesc pentru punctele de vedere pertinente. Am amintit revista respectiva pentru ca, deunazi, mi-a picat in mana un numar de prin 2008 si am ramas extrem de placut surprins despre multitudinea si acuratetea informatiilor... Spre exemplu, intr-un articol despre Skoda Yeti am regasit informatoo despre garda la sol, unghiuri de atac si degajare, etc, lucruri despre care gasesti informatii cu greu cand e vorba despre asemenea masini pe site-urile auto generaliste. In fine, inca odata felicitari!
    După GTI, ST și RS, ne vom obișnui cu GRMN: noul Toyota Yaris GRMN va oferi "peste 210 CP" și este cel mai puternic Yaris din istorie
  • @Kirotractor Felicitari domnule! Se vede stilul documentat al jurnalistului auto de scoala veche! Cat de mare este diferenta dintre dumneavoastra si cei care copiaza fisele de prezentare si cred ca au scris u articol. Permiteti-mi sa va intreb ... Ati colaborat la un moment dat cu Auto Test?
    După GTI, ST și RS, ne vom obișnui cu GRMN: noul Toyota Yaris GRMN va oferi "peste 210 CP" și este cel mai puternic Yaris din istorie
  • Primul model de Korando avea, intr-adevar, niste linii clasice pentru ca nu era altceava decat o licenta de Jeep. Al doilea model pastra ceva din aceste linii (faruri rotunde, capota trapezoidala cu baza mica in jos). A treia generatie chiar nu mai aminteste deloc de trecutul Jeep al modelului, iar Conceptul prezentat de voi, tocmai cu aceasta aIII-a generatie seamana..... Prin urmare, nimic clasic!
    O picătură de retro: primele teasere cu Ssangyong XAVL Concept, un SUV cu 7 locuri inspirat din clasicul Korando
  • @Kirotractor Pai. daca exista motoare de 1.0 l de peste 100 cp, ne mai mira ceva? Aveti dreptate 100%. Grav este ca, cel putin in Romania, infrastructura nu tine pasul cu sporirea numarului de cai din hergheliile de sub capote, iar asta face victime!
    Noua generație Honda Civic Type-R vine în martie: hot-hatch-ul agresiv va avea motor turbo de 2.0 litri
Pagina
12345...878889...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău