@vianu
Bagati, stimate domn spritul la rece! E cazul sa sarbatorit faptul ca ati reusit sa fiti pe placul cuibului de cuci ! -:::)))-:::))))))-:::))))))))) Stiu ca nu sunteti fanul masinilor produse de VAG in Cehia, dar sper sa nu va displaca referirea mea la scoala ceha de regie -::))))
@@rov
Asa, si? Ce legatura are ce spui tu cu faptul ca Tiriac face parte dintre oamenii bogati care ofera si altora posibilitatea de a admira colectiile lor? Ofera statul roman "democrat" un muzeu auto comparabil cu cel al lui Tiriac, in care sa poti vedea atatea bijuterii una langa alta!
Si ce e asa de rau in relatia cu Maurer? Vorbim de una dintre cele mai lumintate miniti ai Romaniei de dinainte de '89. Arata-mi si mie un baraj Bicaz, un Transfagarasanu sau orice lucrare serioasa de infrastructura comparabila cu acestea fabricata dupa ce Maurer si ceea ce el reprezenta nu a mai fost la putere! Ne lasi, bre cu clisee de astea "democratice" de doi lei, menite sa induca ideea ca tot ce s-a intamplat in Romania inainte de '89 a fost rau si dupa '89 a inceput sa curga lapte si miere! Astea tin la creierele spalate care au citit ultima carte cand au dat bacu'
Eu cred ca lucrurile nu pot sa stea asa. Oricat de "german" ar ramane Opel, scopul unei asemene aliante ramane profitul. Ori, Opel in acest moment nu este profitabila! Prin urmare, in vine greusa sa cred ca francezii chiar nu vor schimba nimic. Si apoi o asemenea alianta ar trebui sa se soldeze cu utilizarea unor platforme comune, unor motorizari comune. Ce-or sa faca francezii? Or sa permita ca inlauntru grupului PSA sa se utilizeze, spre exemplu, si motorizarea de 1.6 diesel de la Opel si cea de la Citroen, si motorizarile pe benzina turbo facute in colaborare cu BMW pe care le utilizeaza in prezent francezii, si cele pe care le-au lansat relativ de curand cei de la Opel? Repet, mi-e greu sa cred ca achizitia OPEL fara a schimba nimic la Opel, este profitabil. Si dincolo de toate, mi-e greu sa cred ca PSA are resurse sa sustina o asemenea achizitie, avand in vedere ca a trecut, nu demult, printr-o criza destul de grava.
Ultimele comentarii
1292 in total