• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • sarbatoriti - scuze!
    Oaspete de gală: modelul aniversar Ferrari F40 cu motor de 480 de cai putere a intrat în colecția lui Ion Țiriac
  • @vianu Bagati, stimate domn spritul la rece! E cazul sa sarbatorit faptul ca ati reusit sa fiti pe placul cuibului de cuci ! -:::)))-:::))))))-:::))))))))) Stiu ca nu sunteti fanul masinilor produse de VAG in Cehia, dar sper sa nu va displaca referirea mea la scoala ceha de regie -::))))
    Oaspete de gală: modelul aniversar Ferrari F40 cu motor de 480 de cai putere a intrat în colecția lui Ion Țiriac
  • @@rov Asa, si? Ce legatura are ce spui tu cu faptul ca Tiriac face parte dintre oamenii bogati care ofera si altora posibilitatea de a admira colectiile lor? Ofera statul roman "democrat" un muzeu auto comparabil cu cel al lui Tiriac, in care sa poti vedea atatea bijuterii una langa alta! Si ce e asa de rau in relatia cu Maurer? Vorbim de una dintre cele mai lumintate miniti ai Romaniei de dinainte de '89. Arata-mi si mie un baraj Bicaz, un Transfagarasanu sau orice lucrare serioasa de infrastructura comparabila cu acestea fabricata dupa ce Maurer si ceea ce el reprezenta nu a mai fost la putere! Ne lasi, bre cu clisee de astea "democratice" de doi lei, menite sa induca ideea ca tot ce s-a intamplat in Romania inainte de '89 a fost rau si dupa '89 a inceput sa curga lapte si miere! Astea tin la creierele spalate care au citit ultima carte cand au dat bacu'
    Oaspete de gală: modelul aniversar Ferrari F40 cu motor de 480 de cai putere a intrat în colecția lui Ion Țiriac
  • @vianu Eu nu ziceam ca ar fi rau sa fie schimbari. Spuneam doar ca e realmente imposibil sa nu fie, asa cum se sugereaza in articol!
    Cum ar arăta Opel sub umbrela PSA Peugeot - Citroen: marca germană și-ar păstra propria identiate și conducere
  • Eu cred ca lucrurile nu pot sa stea asa. Oricat de "german" ar ramane Opel, scopul unei asemene aliante ramane profitul. Ori, Opel in acest moment nu este profitabila! Prin urmare, in vine greusa sa cred ca francezii chiar nu vor schimba nimic. Si apoi o asemenea alianta ar trebui sa se soldeze cu utilizarea unor platforme comune, unor motorizari comune. Ce-or sa faca francezii? Or sa permita ca inlauntru grupului PSA sa se utilizeze, spre exemplu, si motorizarea de 1.6 diesel de la Opel si cea de la Citroen, si motorizarile pe benzina turbo facute in colaborare cu BMW pe care le utilizeaza in prezent francezii, si cele pe care le-au lansat relativ de curand cei de la Opel? Repet, mi-e greu sa cred ca achizitia OPEL fara a schimba nimic la Opel, este profitabil. Si dincolo de toate, mi-e greu sa cred ca PSA are resurse sa sustina o asemenea achizitie, avand in vedere ca a trecut, nu demult, printr-o criza destul de grava.
    Cum ar arăta Opel sub umbrela PSA Peugeot - Citroen: marca germană și-ar păstra propria identiate și conducere
Pagina
12345...888990...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău