• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mishazaitev

  • Membru din 14.02.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1292 in total
  • @Kotegaeshi Nu stiu cat e vorba de ura sau de aparitia unor falsi Dumnezei, de o orbire generalizata, tocmai a celor care nu ar trebui sa se lase orbiti. Cert este ca romanii nu au fost niciodata mai dezbinati si nu a existat niciodata o prapastie atat de mare intre clase si categorii sociale. Eu ti-am spus ca cea mai buna arma impotriva unor asemenea personaje e ignorul? Tocmai faptul ca spui ca nu intelegi cum de se poate lauda cu ce nu-i al lui dovedeste ca te gandesti prea mult la personajul asta insignifiant. Ce relevanta are daca se lauda cu ce-i al lui sau ce nu-i al lui?! Are un caracter de doi lei si nu merita bagat in seama. @Vianu Si eu m-am gandit la Steinbeck.... desi, sincer, ce se intampla ma face sa ma gandesc mai mult la tizul meu, Solohov ...
    Un nou model Lexus de performanţă? Japonezii au înregistrat numele LC F pentru o versiune sportivă a lui Lexus LC
  • @vianu Cu tot respectul, fanii hard core, nu ar putea exista fara hatteri hard core... In alta ordine de idei, nu inteleg de ce ca sa fii admirator al VW sau al altor branduri din grup, trebuie sa fie obligatoriu si iubitori de diesel... Ca pana acum 2-3 ani dieselul era la putere, e adevarat. Dar asta nu caracteriza doar Romania si doar VW.
    Volkswagen Polo deschide o nouă eră: subcompacta germană va avea propulsie hibridă în locul motoarelor diesel
  • @Kotegaeshi Amice, ai un plus de mine. Insa, te rog nu fa si tu greseala pe care o fac multi, utilizand numele DNA impotriva tuturor celor ale caror opinii nu iti convin. Este departe de mine gandul, de a-i lua apararea personajului de doi lei caruia i te-ai adresat, cu atat mai mult cu cat eu insumi am fost tinta mizeriillor pe care le lanseaza. Insa oricat de oribil i-ar fi comportamentul, oricat de evidenta i-ar fi lipsa de educatie, insinuarile astea la trimisul dupa gratii nu-i fac cinste unui tip echilibrat ca tine. Nu-mi lua in nume de rand indemnul, te rog! Poate de acolo de departe, nu este vizibila patima asta care a pus stapanirie pe unii romanii de a-i vedea dupa gratii, direct dupa gratii si nu trimis in fata unor instante care sa stabileasca vinovatii sau nevinovatii, pe toti cei care au opinii contrare cu ale lor. Pe mine unul, gandul ca multimi de oameni, reprezentative sau nu pot striga la unison pentru ridicarea unor compatrioti inainte de judecata, ma ingrozeste. Ma opresc aici, pentru ca este in site auto. Te salut calduros (apropo de caldura, pe-aici iar a venit iarna -:::)))).
    Un nou model Lexus de performanţă? Japonezii au înregistrat numele LC F pentru o versiune sportivă a lui Lexus LC
  • @LOL Fiabilitatea este o chestiune pur relativa. Depinde foarte mult de modul in care folosesti masina si de ce pretentii ai de la ea. Exista masini extrem de fiabile per ansamblu dar care au probleme la anumite capitole. Faptul ca la 60.000 km schimbi, spre exemplu un disc de ambreiaj, dar pana la 250 000 nu ai alte probleme, nu inseamna ca masina nu-i fiabila, Pe de alta parte, daca un om tine o masina maxim 100 000 km iar masina respectiva nu-i face nicio problema, el va spune, pe buna dreptate ca e fiabila. Pentru el este fiabila. Inchei prin a-ti da exemplul celor care administreaza zona de la Lacul Sf. Ana.... Am mai dat exemplul asta, cand a fost vorba de fiabilitate pentru ca ce fac ei mi se pare si frumos, dar si impresionant din punctul de vedere al conditiilor de exploatare la care este supusa o masina. Ei bine iarna, baietii despre care-ti povestesc faca niste siruri de sanii pe care urca 20 de turisti sau chiar mai mult, si le trag in intr-o panta considerabila si ca lungime si ca inclinatie cu niste Niva, pentru ca sa le dea drumul pe derdelus la vale. Iarna, o masina de aia poate sa faca si 50 de urcari/zi, In aceste conditii, faptul ca pe iarna schimba si doua chituri de ambreiaj, la o masina, nu inseamna ca masina respectiva nu e fiabila pentru ca nu a atins numarul de km mentionati de tine. Cum spuneam, fiabilitatea e ceva relativ.
    Pentru a-și dovedi fiabilitatea, Fiat Tipo a făcut înconjurul lumii în 113 zile
  • Fara tractiune integrala nu poate concura, nici cu Juke, nici cu Moka. Intotdeauna cand se va compara cu aceste modele, concurenta va spune ca ofera ceva in plus. Efectul e unul psihologic, dar exista! In realitate Moka (chiar si cu facelift) are o capacitate de trecere de doi lei si tractiunea integrala n-o ajuta la mare lucru si 90% dintre Jukuri, in Romania cel putin, sunt 4x2, Este pacat ca pe o masina care chiar arata bine, care chiar te indeamna la o iesire pe un drum mai rau, nu se reggaseste un sistem 4x4.
    Citroen C-Aircross Concept anunţă un SUV subcompact care va lupta cu Renault Captur şi Peugeot 2008
Pagina
12345...949596...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău